تازه های سایت

کد مطلب: 32250
1. شهريور 1396 - 9:29
با ابلاغ رسمی شروع به کار شوراهای پنجم از اول شهریور آخرین اخبار و تغییر و تحولات شهرداران در چهار شهر نهاوند، برزول، گیان و فیروزان وارد مرحله‌ای جدید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شورای شهر وظایفی بر عهده دارد که وظیفه اول سیاست‌گذاری و تصویب قوانین است و وظیفه دوم نظارت برای اجرای قوانین و حسن انجام امور و انتخاب شهردار نیز از دیگر وظایف شورای شهر است.

با ابلاغ رسمی شروع به کار شوراهای پنجم از امروز اول شهریور آخرین اخبار و تغییر و تحولات شهرداران در چهار شهر نهاوند؛ برزول؛ گیان و فیروزان به شرح زیر است:

*** سرپرست شهرداری نهاوند از میان سه گزینه انتخاب می‌شود

چهارشنبه یکم شهریور آغاز به کار رسمی شوراهای دور پنجم در سراسر کشور است.

به همین علت اعضای شوراهای پنجم باید برابر قانون وضعیت شهردار منطقه خود را مشخص کنند. بر اساس شنیده‌ها اعضای شورای پنجم شهر نهاوند تا انتخاب شهردار نهاوند یک نفر را به‌عنوان سرپرست شهرداری انتخاب می‌کنند.

شورای پنجم نهاوند قرار است در اولین جلسه رسمی خود از بین سه گزینه زمانیان، امیری و حسنوند یکی را به‌عنوان سرپرست شهرداری نهاوند انتخاب کنند

همچنین شنیده می‌شود یکی از جدی‌ترین گزینه برای شهرداری نهاوند برزو سلیمانی شهردار سابق نهاوند است.

همچنین بر اساس شنیده‌ها برخی از اعضای شورای شهر دوره پنجم نهاوند برای ماندن مجدد یوسفیان به‌عنوان شهردار نهاوند اتفاق‌نظر دارند.

*** تغییرات شهرداری گیان مشخص شد

با شروع به کار رسمی فعالیت شورا، اعضای شوراهای پنجم شهر گیان باید برابر قانون وضعیت شهردار منطقه خود را مشخص کنند که بر اساس شنیده‌ها اعضای شورای پنجم شهر گیان دو گزینه را برای تصدی شهرداری گیان مشخص کرده‌اند علی‌اشرف مرادی و مهدی زمانیان.

شورای پنجم گیان قرار است در اولین جلسه رسمی خود محمد کیانی را به‌عنوان سرپرست شهرداری گیان انتخاب کنند.

همچنین شنیده می‌شود احتمال ابقا شهردار فعلی گیان وجود دارد.

در شهر فیروزان نیز سید رضا موسوی شهردار فعلی فیروزان هم تمایلی به ماندن ندارد و به شورای جدید اعلام کرده است به فکر گزینه جدیدی برای شهرداری فیروزان باشند.

در شهر برزول نهاوند نیز مهدی زمانیان شهردار شهر برزول به‌احتمال‌زیاد با شورای پنجم شهر برزول برای ادامه کار به توافق نرسد و گفته می‌شود سرپرست جدید شهرداری برزول هم مشخص‌شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما