تازه های سایت

کد مطلب: 32190
29. مرداد 1396 - 8:40
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در جلسه کمیته فرهنگی و هنری گرامیداشت هفته دولت در شهرستان نهاوند گفت: هفته دولت یادآور شهادت دولتمردان ایران اسلامی شهید محمدعلی رجایی و شهید محمدجواد باهنر است و از این رو، این هفته دارای معانی و مفاهیم ارزشمند و والایی است که با اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی عجین شده است.

وی افزود: ایام این هفته فرصت های مهم و ارزنده ای برای انجام فعالیتهای فرهنگی و هنری است و در همین راستا این اداره همچون سالهای گذشته برگزاری برنامه های متعددی را به مناسبت هفته دولت در نظر گرفته است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند عنوان کرد: طی هفته گرامیداششت دولت برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می شود و باید با هماهنگی به دنبال هم افزایی دستگاههای مجری باشیم تا برنامه هایی در خور جایگاه والای انسانی و مقام شامخ این ۲ شهید برگزار شود.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان نهاوند همچنین از برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی آثار هنرمندان برجسته شهرستان از اول شهریور ماه به مدت یک هفته  در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد.

وی گفت: برپایی عصر شعر و خاطره با حضور شعرای برجسته شهرستان، برپایی نمایشگاه پوستر حجاب و عفاف از ۳۱ مرداد ماه به مدت ۱۰ روز، برپایی نمایشگاه عکس ۷ نفر از عکاسان برجسته شهرستان از ابتدای شهریور ماه به مدت ۷ روز در محل انجمن سینمای جوانان شهرستان، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان دفاع مقدس و هفته دولت، برگزاری نشست ادبی، برپایی جلسه نقد و بررسی آثار هنری، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در شهرنهاوند و شهرهای فیروزان، گیان و زرین دشت و برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی در مساجد از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در شهرستان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهدای هفته دولت برگزاری یادواره شهدای هفته دولت است که با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما