تازه های سایت

کد مطلب: 32162
26. مرداد 1396 - 8:49
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: طی شش ماه نخست امسال تعداد ۸۱۰ مبلغ و مبلغه در مناسبت های مختلف به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شده اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی با اعلام این خبر گفت: طی شش ماه نخست امسال تعداد ۸۱۰ مبلغ و مبلغه در مناسبت های مختلف به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شده اند.

وی اظهار داشت: این تعداد مبلغ و مبلغه به منظور بیان احکام دین و معارف اهل بیت (ع) به‌ویژه تبیین سیره عملی فضائل اخلاقی و معنوی حضرت ولی عصر (عج) و نیز مسئله  خطیر مهدویت و اقامه نماز جماعت به مناطق مختلف فاقد روحانی اعزام شدند.

وی با اشاره به رشد ۲۰ درصدی اعزام مبلغان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزود: فرهنگ سازی برای اقامه نماز اول وقت به جماعت و تحلیل علمی تحریفات و تبیین جدی مسائل خرافی و عرفان های دروغین از دیگر اهداف اعزام مبلغ و مبلغات بومی و غیربومی به مناطق شهری و روستایی فاقد روحانی است.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد: اقامه نماز جماعت، بیان احکام، پاسخگویی به سئوالات شرعی و برگزاری کلاس آموزش قرآن از جمله فعالیت‌های مهم فرهنگی و مذهبی روحانیون اعزامی گزارش شده است.

وی اظهار داشت: طی شش ماهه اول سال جاری تعداد ۸۱۰ مبلغ و مبلغه در قالب طرح های مختلف شامل دهه اول و دوم فاطمیه، رحلت امام خمینی (ره)، ماه رمضان، هفته معلم، مراسم اعتکاف، همایش زکات، اقامه نماز در مدارس، دهه کرامت، همایش طلایه داران تبلیغ، نیمه شعبان، عید مبعث، و طرح اوقات فراغت از این شهرستان به نقاط مختلف شهری و روستایی اعزام شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما