تازه های سایت

کد مطلب: 32139
24. مرداد 1396 - 8:16
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افراد پیشنهادی در کابینه دولت دوازدهم کسانی هستند که می‌توانند در پست وزارت تأثیرگذار باشند، گفت: به نظر می‌رسد از 17 وزیر پیشنهادی، 15 وزیر از سوی نمایندگان رأی اعتماد بگیرند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا با بیان اینکه در مجموع افراد معرفی شده برای کابینه دولت دوازدهم نمره خوبی کسب کرده‌اند، افزود: ترکیب کابینه دوازدهم از نظر سن و سال، تجربه، کارآمدی و تخصص به طور میانگین نمره خوبی کسب کرده است.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه کدام وزیر پیشنهادی بیشترین رأی اعتماد را کسب می کند، اظهار کرد: افرادی که در کابینه دولت دوازدهم معرفی شده‌اند افرادی هستند که در پست وزارت می‌توانند تأثیرگذار باشند و به نظر می‌رسد 15 وزیر بتوانند از سوی مجلس رأی اعتماد بگیرند.

بهرام‌نیا ادامه داد: یکی دو وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم در لبه مرز قرار دارند و ممکن است از سوی نمایندگان رد شوند که البته در روزهای باقیمانده امکان دارد فضا به نفع آنها تغییر کند.

وی در رابطه با برنامه‌های ارئه شده از سوی وزیر دفاع و وزیر کشور عنوان کرد: وزیر دفاع برنامه‌های خوب، جامع و کاربردی ارائه داد و وزیرکشور نیز از وزرایی است که تجربه و برنامه خوبی دارد و حتماً از سوی نمایندگان رأی می‌آورد.

مراسم رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم  در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از امروز سه شنبه آغاز شد./ایسنا
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما