تازه های سایت

کد مطلب: 32124
23. مرداد 1396 - 9:18
با وجود اعلام شورای شهر نهاوند مبنی بر ندادن مجوز به نصب تلویزیون شهری در محل پیاده رو ولی در اقدامی جالب و قابل تامل تلویزین شهری نهاوند راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، صفی الله خرم آبادی سخنگو و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، یارولی سیف عضو شورای شهر و همه اعضای شورای اعلام کردند نصب تلویزیون شهری در حریم پیاده رو تعرض به حقوق شهروندی است و شورای شهر هیچ مصوبه ای برای احداث این تلویزیون در محل مذکور نداشته و شهرداری ملزم است در جهت رفع سد معبر تلویزیون مذکور را جابه جا کند.

در حالی که یکی از اعضای شورای شهر نهاوند در مصاحبه ای اعلام کرده بود شورای شهر نهاوند مجوزی برای نصب تلویزیون شهری در محل پیاده رو و سد معبر نداده است ولی دیروز خبری منتشر شد مبنی بر راه اندازی تلویزیون شهری در نهاوند که در نوع خود ارای نکاتی قابل تامل است.

این عضو شورای شهر گفته بود: شهرداری نهاوند ملزم است تلویزیون شهری نصب شده در محل پیاده رو  را جابه جا کند و  نسبت به رفع سد معبر اقدام کند.

وی گفته بود: در ارتباط با نصب تلویزیون شهری در حریم پیاده رو و ایجاد سد معبر و تعرض به حقوق شهروندی کاری خلاف قانون است و شورا شهر چنین مجوزی نداده است.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه شورای شهر محل نصب تلویزیون شهری را در محل منتهی به پارکینگ مدرس مشخص و برای آن مجوز داده است؛ گفت: شهرداری باید بر اساس مصوبه شورا عمل کند و در ایجاد سد معبر توسط تلویزیون شهری هیچ یک از اعضا شورای شهر موافق نیستند و شهرداری ملزم به جابه جای تلویزیون و رفع سد معبر است.

با وجود این مصاحبه و اعلام اینکه نصب تلویزیون شهری توسط شورای شهر مجوز ندارد ولی این تلویزیون به بهره برداری رسیده است تا همگان هماهنگی و قانون مداری را در نهاوند به وضوح مشاهده کنند.

حال سوالی که اینجا مطرح است که چه کسانی به مصوبات شورای شهر نهاوند توجهی ندارند؟ چرا شورای شهر با وجود ندادن مجوز به نصب تلویزیون در محل پیاده رو ولی این تلویزین به بهره برداری رسیده است؟

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما