تازه های سایت

کد مطلب: 32079
19. مرداد 1396 - 8:12
مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مسابقات قهرمانی بسکتبال بانوان کشور به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه با اشاره به برگزاری مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور به میزبانی نهاوند اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشوری بسکتبال مرحله دوم بانوان به مدت دو روز از بعد از ظهر چهارشنبه به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم استان متشکل از پروا هوشیار، مرضیه زمانیان، فاطیما امیری، غزل کیانی، آیناز رحیمی، سمانه عسگری، فاطمه فریدونی، آرمینا زندی همدانی، مبینا ابوترابی، یگانه فرهادی، زهرا باباپیری و سنا رسولی به مربیگری نسرین منوچهریان و سرپرستی پرنیان پناهی در این مسابقات حاضر خواهند شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند بابیان اینکه در حال حاضر ورزشکاران این شهرستان در ۹ تیم لیگ‌های ورزشی حضور دارند، گفت: سال گذشته ۲۸ نفر از ورزشکاران این شهرستان به اردوی تیم ملی دعوت و ۱۰ نفر از آن‌ها به عضویت تیم‌های ملی درامدند.

وی عنوان کرد: همچنین سال گذشته ورزشکاران این شهرستان ۱۳۲ مدال کشوری و ۷ مدال بین‌المللی در رشته‌های مختلف کسب کردند و علاوه بر این، دو نفر به‌عنوان مربی و ۴ نفر به عناوین داور به تیم‌های ملی و اردوهای بین‌المللی دعوت‌شدند.

روزبه بابیان اینکه در حال حاضر ورزشکاران این شهرستان در ۹ تیم لیگ ورزشی حضور دارند، بیان کرد: ۲۸ نفر از ورزشکاران این شهرستان در سال گذشته به اردوی تیم ملی و ۱۰ نفر نیز به عضویت تیم‌های ملی درآمدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما