تازه های سایت

کد مطلب: 31987
12. مرداد 1396 - 7:44
عضو هئیت رئیسه روابط عمومی ادارات شهرستان نهاوند گفت: هفته خبرنگار از پنج شنبه ۱۲ مراد ماه آغاز می شود و تا روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه ادامه دارد.
خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری گرو، پیمان شیرواند در نشست روابط عمومی های ادارات نهاوند گفت: به پاس قدردانی از زحمات خبرنگاران و گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار، برای اولین بار در کشور روز شمار هفته خبرنگار در نهاوند مشخص شده است.

وی اظهار داشت: به این ترتیب، پنج شنبه ۱۲ مرداد بعنوان خبرنگار، ولایتمداری، میثاق با آرمان شهیدان – جمعه ۱۳ مرداد خبرنگار، رعایت آزادی بیان در چارچوب قانون – شنبه ۱۴ مرداد خبرنگار، همراهی با مردم و مسئولان –  یک شنبه ۱۵ مرداد خبرنگار، تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید- دوشنبه ۱۶ مردادماه خبرنگار، اطلاع رسانی شفاف و مسئولانه و سه شنبه ۱۷ مرداد خبرنگار، تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال نامگذاری شده است.

شیراوند افزود: مدال افتخار رسانه و اطلاع رسانی بر گردن خبرنگاران و همکاران در عرصه های خبر نصب شده است.

عضو هئیت رئیسه روابط عمومی ادارات شهرستان نهاوند ادامه داد: خبرنگار باید به  عنوان یک عنصر فعال به دنبال انعکاس اخبار و اطلاعات به مردم و بیان آلام و مشکلات مردم به مسولین باشد .

شیراوند افزود: برنامه های هفته خبرنگار از پنج شنبه ۱۲ مرداد آغاز می شود. که برنامه ها با دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه با امام جمعه نهاوند و غبار رویی و حضور در گلزار شهدای نهاوند راس ساعت ۹:۳۰ صبح شروع می شود .

وی گفت: به مناسبت هفته خبرنگار، حضور خبرنگاران در نماز جمعه، مسابقات دارات بانوان و آقایان، نشست خبری خبرنگاران با مسئولان ارشد شهرستان، بازدید از کارخانجات و … برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما