تازه های سایت

کد مطلب: 31933
9. مرداد 1396 - 13:51
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: 10 نفر از دانش‌آموزان نهاوند موفق شدند با کسب امتیازات لازم در استان همدان به مسابقات فرهنگی و هنری کشوری راه یابند و عناوینی نیز کسب کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی سلگی در جلسه با مدیران مدارس نهاوند گفت: در مسابقات فرهنگی و هنری که در سطح استان برگزار شد 10 دانش‌آموز نهاوندی توانستند به مسابقات کشوری راه یابند و دو نفر از انها نیز صاحب‌عنوان کشوری شوند.

وی اظهار داشت: این دانش‌آموزان در دوره اول و دوم متوسطه نهاوند تحصیل می‌کنند که موفق به راه‌یابی به مسابقات کشوری شده‌اند و دو نفر از انها در رشته‌های نقد ادبی و وبلاگ نویسی موفق به کسب عنوان کشوری شدند.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: همچنین در مسابقات فرهنگی و هنری قرآن، نماز، عترت، بهداشت، فرهنگی و هنری که در سطح استان انجام گرفت دانش‌آموزان ما در این مسابقات واقعاً سنگ تمام گذاشتند و توانستند در استان همدان مقام‌های بسیار خوبی کسب کنند.

وی از زحماتی که حوزهٔ پرورشی برای کشف استعداد و اعزام این دانش‌آموزان به این مسابقات متحمل شده‌اند تشکر کرد و گفت: ما در شهرستان نهاوند دانش‌آموز مستعد و توانمند کم نداریم و باید تلاش کنیم که این استعدادها را کشف و پرورش بدهیم.

سلگی اظهار داشت: حسین چهاردولی یکی از این دانش‌آموزان است که مقام دوم کشوری در مسابقات نقد ادبی را برای خود و نهاوند به ارمغان آورد.

وی عنوان کرد: در سی و پنجمین مسابقات فرهنگی و هنری که در مردادماه در نیشابور برگزار شد، حسین چهار دولتی دانش‌آموز دوره متوسطه دوم دبیرستان دهخدا موفق شد در رشته نقد ادبی مقام دوم کشوری را به دست آورد.

مدیر آموزش پرورش نهاوند همچنین از کسب مقام سوم کشوری در مسابقات وبلاگ نویسی توسط پرهام سراجی دانش‌آموز نهاوندی خبر داد.

وی گفت: پرهام سراجی دانش‌آموز دوره متوسطه دوم دبیرستان نمونه دولتی امام علی (ع) موفق شد در رشته وبلاگ نویسی مقام سوم کشوری را به دست آورد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما