تازه های سایت

کد مطلب: 31901
7. مرداد 1396 - 13:44
عامل گروگان گیری در شهرستان نهاوند در عملیات غافلگیرانه این پلیس دستگیر و فرد ربوده شده نیز آزاد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محمد رستمی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه دراین خصوص گفت: در پی ارجاع یک نیابت قضائی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند و در راستای اجرای دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مبنی بر ربایش خانمی جوان و انتقال وی به استان کرمانشاه، با توجه به حساسیت موضوع مراتب دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و اخذ اظهارات خانواده فرد ربوده شده، آدرس متهم و خودرویی که به وسیله آن آدم ربایی صورت گرفته بود، در یک از شهرک های کرمانشاه شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در همین راستا ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی و تشکیل تیم های عملیاتی، کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قصد ورود به مخفیگاه متهم را داشتند که در بدو ورود مشخص شد متهم در حال ضرب و شتم فرد ربوده شده است و این اتفاق موجب تجمع همسایگان در مقابل درب منزل شده بود.

رستمی تصریح کرد: عوامل انتظامی با دعوت همسایگان به آرامش و متفرق کردن آن ها، در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه وارد خانه متهم شدند اما وی به محض مشاهده پلیس اقدام به قدرت نمایی و درگیری با مأموران کرد، لذا با درایت و عکس العمل به موقع تیم عملیاتی، متهم دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه گروگانگیر یک عدد افشانه دفاع شخصی غیرمجاز، سلاح سرد و تلفن همراه فرد ربوده شده کشف و خودروی وی نیز توقیف شده است، اظهار کرد: متهم و فرد ربوده شده به همراه اموال مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی منتقل شدند.

به گفته رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان، انگیزه و نحوه اجرای این گروگان گیری توسط مراجع قضائی در دست بررسی است.

**** توضیحات تکمیلی فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در مورد خبر گروگان‌گیری در نهاوند

سرهنگ منصور ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، در توضیحاتی تکمیلی در مورد خبر گروگان‌گیری در نهاوند گفت: این موضوع اختلاف خانوادگی بوده است و این حادثه توسط یک زن و شوهر که 10 ماه است به عقد هم درآمده‌اند اتفاق افتاده است.

 وی افزود: در این حادثه براثر بروز اختلافات خانوادگی یک مرد همسر عقد کرده خود را به کرمانشاه منتقل می‌کند.

 فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: زن و شوهر هردو نهاوندی هستند و حادثه آدم‌ربایی به آن صورت که مدنظر مردم است اتفاق نیفتاده و این مرد به دلیل اختلاف با پدر زنش اقدام به منتقل کردن همسر عقد کرده خود به کرمانشاه کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما