تازه های سایت

کد مطلب: 31899
7. مرداد 1396 - 11:14
مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی وزارت ورزش و مشاور وزیر ورزش گفت: از اختصاص اعتبار برای بهره‌برداری از طرح نیمه‌کاره استخر مجموعه ورزشی بانوان شهرستان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با حضور میر محمد غراوی مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی وزارت ورزش و مشاور وزیر ورزش و جوانان، حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس، منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، کریم حمیدوند فرماندار و مسئولان ورزشی شهرستان نهاوند از چند پروژه نیمه‌کاره ورزشی این شهرستان بازدید شد.

در این بازدیدها ابتدا مسئولان از سالن چندمنظوره مجتمع ورزشی بانوان نهاوند و سپس از پروژه نیمه کار استخر این مجموعه بازدید کردند و در آخرین بازدید نیز از پروژه ساخت زورخانه ورزش پهلوانی واقع در استادیوم علیمرادیان نهاوند بازدید کردند و سپس در فرمانداری جلسه‌ای برگزار شد.

در این جلسه غراوی مشاور وزیر ورزش گفت: با تخصیص اعتبار مناسب و با توجه به اهمیت تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره ورزشی با هماهنگی‌هایی که انجام خواهد شد انشا الله پروژه استخر بانوان شهرستان تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی از اختصاص اعتبار برای بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به روند پیشرفت برخی از طرح‌های ورزشی شهرستان نهاوند تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار کرد: شهرستان تاریخی نهاوند با توجه به قدمت و ظرفیت‌های زیادی که دارد متأسفانه زیرساخت‌های لازم را ندارد و از محرومیت‌های زیادی برخوردار است.

بهرام نیا عنوان کرد: پروژه زمین چمن برزول، پروژه باشگاه ورزشی روستای رزینی، سالن باستانی استادیوم علیمرادیان، خوابگاه ورزشکاران نهاوند، سالن باستانی روستای دهفول ازجمله پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی شهرستان هستند که باید با مساعدت مسئولان و تأمین اعتبار برای آن‌ها، تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: امیدواریم با همکاری و تأمین اعتبار توسط وزارت ورزش و جوانان تا پایان سال جاری شاهد تحویل و بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور باشیم.

همچنین در این جلسه در خصوص سایر پروژه‌ها نظیر (زمین چمن برزول و زرینی، سالن باستانی روستای دهفول) بحث و تبادل‌نظر شد که بر اساس سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان مقررشده است که در سال جاری پروژه‌های بالای 70 درصد پیشرفت (944 پروژه در سطح کشور) در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار گیرند.

 

1352317

1352322

1352318

1352319

1352320

انتهای پیام/

دیدگاه شما