تازه های سایت

کد مطلب: 31898
7. مرداد 1396 - 8:50
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: دختر دونده و دانش‌آموز نهاوندی موفق شد در مسابقات قهرمانی کشور در ماده ۲۰۰ متر مدال برنز را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی سلگی با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: نرگس سحری دانش‌آموز دوره متوسطه اول در مسابقات کشوری دومیدانی که در سنندج در حال برگزاری است، موفق شد در ماده ۲۰۰ متر عنوان سوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

وی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت‌هایی که در این ایام دانش‌آموزان نهاوندی در مسابقات ورزشی به دست می‌آورند اظهار داشت: این دانش‌آموز از آموزشگاه تهذیب شهرکیان نهاوند موفق شد این افتخار را برای نهاوند کسب کند.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند همچنین از دعوت دو دانش‌آموز نهاوندی به اردوی تیم ملی نونهالان تنیس روی میز و کسب مقام دوم در مسابقات کشتی استانی، توسط دانش‌آموزان نونهال نهاوند خبر داد.

وی گفت: دانش‌آموزان امیرحسین احدی پور و ایلیا عباسی دو بازیکن تنیس روی میز نهاوند با مربیگری فرشاد مجیدی مربی مجرب تنیس روی میز شهرستان به اردوی تیم ملی نونهالان طرح "هوپس " دعوت شدند.

سلگی اظهار داشت: همچنین تیم کشتی نونهالان دانش‌آموز نهاوند نیز موفق به کسب مقام دوم استانی شد.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند با اشاره به ادامه داشتن موفقیت‌های دانش‌آموزان نهاوندی در روزهای اخیر گفت: کسب مقام سوم مسابقات کشوری دومیدانی توسط دانش‌آموز نهاوندی از دیگر افتخارات این روزها بوده است.

وی گفت: شاهین یار حسینی دانش‌آموز دوره دوم متوسطه دبیرستان مبتکران و عضو تیم دومیدانی استان همدان موفق شد در ماده پرتاب دیسک، مقام سوم کشور را با رکورد 50.58 متر به دست آورد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما