تازه های سایت

کد مطلب: 31896
7. مرداد 1396 - 7:59
رئیس اداره اوقاف شهرستان نهاوند گفت: امروز خادمان حرم حضرت معصومه(س) در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان شهرستان نهاوند به عيادت بیماران این مجموعه درمانی رفتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور اظهار کرد: به مناسبت تکریم امامزادگان، کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با 6 خانواده شهید، جانباز و ایثارگر شهرستان نهاوند دیدار کرده و از آنها دلجویی کردند.

وی با اشاره به اینکه عصر امروز نیز با تعدادی از خانواده‌های کمیته امداد و  بهزیستی دیدار کردیم، گفت: غبارروبی آستان مقدس امامزاده محمد و علی(ع) و قبور شهدای آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) نیز در برنامه قرار داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه دیدار مردمی در مسجد شهر گیان نیز بعد از ظهر امروز انجام شد، گفت: مراسم سرکشی از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست مهر علی(ع) نهاوند و مجموعه نگهداری معلولان ذهنی ـ حرکتی  «فاطمة الزهرا» نیز در برنامه قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «حاج حیدر ابراهیم خانی» در ملایر به عنوان آخرین برنامه امروز بود، افزود:‌ امروز خادمان حرم حضرت معصومه(س) در بیمارستان آیت الله علیمرادیان شهرستان نهاوند حاضر شده و با بیماران این مجموعه درمانی دیدار کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما