تازه های سایت

کد مطلب: 31893
6. مرداد 1396 - 15:49
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از پذیرش 16 مجروح زلزله 4.7 ریشتری در بیمارستان نهاوند خبر داد و گفت: در حال حاضر 9 مجروح این حادثه در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حبیب معصومی بابیان اینکه در دقایق اولیه وقوع زلزله امروز در نهاوند ۱۰ مجروح به بیمارستان این شهرستان مراجعه کردند، گفت: ۴ مجروح این حادثه در همان دقایق اولیه به‌صورت سرپایی درمان و مرخص و ۶ مجروح برای طی کردن مراحل درمان در بیمارستان ماندند.

وی بابیان اینکه از ۶ مجروح حادثه زلزله نهاوند نیز تا ساعت ۱۰ صبح امروز سه نفر دیگر مرخص شدند و درنهایت سه نفر در بیمارستان بستری ماندند، گفت: ۶ مجروح نیز ساعتی قبل در بیمارستان نهاوند پذیرش و بستری‌شده‌اند.

معصومی بابیان اینکه تا این لحظه درمجموع ۱۶ مجروح حادثه زلزله در بیمارستان نهاوند پذیرش‌شده‌اند، اسامی مجروحان بستری‌شده در بیمارستان را به شرح زیر اعلام کرد:

احد مهرابی، عباس عزیزی روزبهانی، عباس ترکمان، محمدابراهیم احسانی، محمد ظفری، فاطمه ابوالفتحی، مریم عباسی، مریم پیرزادی، پروانه رضایی

*** یکی از حادثه دیدگان زلزله نهاوند راهی اتاق عمل شد

از میان مجروحان حادثه زلزله امروز نهاوند یک نفر از حادثه دیدگان به علت جراحت دست و بازو که بنا به گفته همراهان براثر سقوط از بالکن اتفاق افتاده بود برای انجام مداوا راهی اتاق عمل شد.

سرهنگ کریمی فرمانده سپاه نهاوند از آمادگی 6 گردان برای امداد و نجات در مواقع اضطراری خبر داد.

وی گفت: با توجه به وقوع زلزله 4.6 ریشتری در نهاوند؛ سپاه شهرستان نهاوند به‌عنوان عضوی از ستاد بحران برای امداد و نجات و خدمات‌رسانی به مردم آمادگی کامل دارد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: پس از وقوع زلزله امروز 6 گردان از بسیجیان شهرستان نهاوند برای امداد و نجات و کمک به حادثه دیدگان احتمالی در آماده‌باش قرار دارند.

کریمی گفت: کمک به مردم در حوادث غیرمترقبه و طبیعی از وظایف سپاه و بسیج است و بسیجیان نهاوندی این 6 گردان نیز برای انجام عملیات امداد و نجات آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

 

1351661

1351659

1351667

1351660

انتهای پیام/

دیدگاه شما