تازه های سایت

کد مطلب: 31859
4. مرداد 1396 - 13:19
امام‌جمعه نهاوند گفت: مردم انتظار دارند مسئولان درباره بدعهدی‌های آمریکایی‌ها و وضع تحریم جدید و نقض برجام اقدامات مناسب و متقابلی انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری گرو،حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی با اشاره به تصویب تحریم‌های جدید توسط آمریکا بر ضد کشورمان گفت: آمریکایی‌ها به‌دفعات نشان دادند که غیرقابل‌اعتماد هستند و بدعهدی می‌کنند.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها بدعهدی می‌کنند و به برجام عمل نمی‌کنند و جدیداً هم تحریم‌های جدید تصویب کردند که مردم از مسئولان دولتی انتظار دارند که تصمیمات و اقداماتی متناسب و متقابل با این عهدشکنی‌ها اتخاذ کنند.

امام‌جمعه نهاوند با شاره به تهدیدهای رئیس‌جمهور آمریکا افزود: رئیس‌جمهور آمریکا خیال می‌کند با این عربده‌کشی‌ها مردم ما انقلاب اسلامی را کنار می‌گذارند؛ ولی مردم ایران همواره نشان داده‌اند که به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.

وی بیان داشت: امروز مسئولان دولتی، مجلس و تصمیم‌گیرندگان باید اقدام انقلابی انجام دهند و اقدامات مناسبی اتخاذ کنند چون این خواست و انتظار مردم است.

مغیثی گفت: مردم انتظار دارند مسئولان در مقابل تهدیدهای رئیس‌جمهور امریکا و در مقابل این عربده‌کشی‌ها از عزت و اقتدار ملت ایران دفاع کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: مردم ایران در مقابل این تهدیدها هیچ هراسی به دل راه نمی‌دهند و همان‌طور که امام راحل فرمودند امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و از این به بعد هم هیچ غلطی نمی‌کند.

وی اظهار داشت: تصویب تحریم‌های جدید به بهانه حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و ملت مظلوم فلسطین است درحالی‌که استکبار جهانی و امریکای جنایتکار خودشان از تروریست‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

مغیثی گفت: آمریکایی‌ها خودشان منطقه را به آشوب کشیده‌اند و از حقوق بشر چیزی نمی‌دانند ولی به بهانه مبارزه با تروریسم و حمایت از حزب‌الله، جمهوری اسلامی را تحریم می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به لزوم مقابله کشورمان با تصویب تحریم‌های جدید افزود: ابرقدرت‌ها نمی‌پسندند که ایران از ملت‌های مظلوم منطقه حمایت می‌کند ولی جمهوری اسلامی ایران بااقتدار و قدرت به مسیر پرافتخارش ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما