تازه های سایت

کد مطلب: 31807
1. مرداد 1396 - 15:45
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی 8 نفر متهم در شهرستان نهاوند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: باهدف ایجاد امنیت طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نهاوند اجرا شد.

 وی اظهار داشت: پلیس نهاوند از ابتدای هفته جاری با به‌کارگیری نیروهای اجرایی کلانتری‌ها و پلیس آگاهی اقدام به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی سطح شهرستان نمود.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: در این طرح ۸ نفر متهم دستگیر و ۴ فقره سرقت کشف شد و مقادیری مواد مخدر و اقلام ضد فرهنگی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی افزود: مأموران در همین راستا و بر پایه اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته از قبل موفق به کشف یک دستگاه تریلر مسروقه شدند که چند روزی بود سرقت شده بود.

ملکی اظهار داشت: همچنین دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی، کشف یک فقره گوشی همراه سرقت شده و دستگیری 2 نفر سارق هم از دیگر نتایج این طرح بود.

وی گفت: عوامل انتظامی شهرستان از ابتدای هفته جاری ۵ نفر را نیز در رابطه با موضوعات مختلف ازجمله مواد مخدر دستگیر مقادیری انواع مواد مخدر و اقلام ضد فرهنگی از آنان کشف کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما