تازه های سایت

کد مطلب: 31805
1. مرداد 1396 - 8:17
رئیس تأمین اجتماعی نهاوند گفت: 47 هزار و 700 نفر در شهرستان نهاوند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

سعید اصلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان مردم‌نهاد و حمایتگر مردم است و اصول این سازمان مبتنی بر حمایت و پشتیبانی گروه هدف است و خدمت به مردم از اصول سازمان است.

وی اظهار داشت: باهدف خدمت به مردم شهرستان نهاوند این نهاد آماده هرگونه خدمات‌رسانی در حوزه کاری خود است و برای رفاه حال مردم دفترچه‌های تأمین اجتماعی در صورت کامل بودن مدارک در کمتر از 24 ساعت صادر می‌شود و در موارد ضروری نیز در همان روز مراجعه مردم آماده می‌شود.

رئیس تأمین اجتماعی نهاوند افزود: تلاش ما این است که با فرهنگ‌سازی بیمه‌ای مردم و کارفرمایان عزیز را متقاعد کنیم که بیمه امروز، امنیت فردا را تضمین می‌کند و مردم نیز تأمین اجتماعی را از خودشان بدانند و از خدمات این نهاد بهره‌مند شوند.

اصلاحی بیان کرد: آمار بیمه‌شدگان شهرستان نهاوند تا پایان سال 95 شامل 15 هزار و 957 نفر بیمه‌شده اصلی است.

وی عنوان کرد: درمجموع به همراه بیمه‌شدگان تبعی بیش از 47 هزار و 700 نفر از مردم شهرستان نهاوند عضو سازمان تأمین اجتماعی هستند.

اصلاحی گفت: با توجه به جمعیت حدود 180 هزارنفری نهاوند بیش از یک‌چهارم کل جمعیت شهرستان نهاوند از بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این حدود 3200 نفر نیز در شهرستان نهاوند از این سازمان مستمری دریافت می‌کنند که در ماه بیش از 3 میلیارد و 150 میلیون تومان به انها پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی نهاوند اظهار داشت: علاوه بر پرداخت‌های ماهیانه این سازمان انواع دیگری از بیمه‌ها به مردم پرداخت می‌شود.

اصلاحی در پایان گفت: در سال گذشته 1632 نفر بیمه‌شده جدید در شهرستان نهاوند داشتیم که باید برای خدمات‌رسانی مطلوب به این عزیزان تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما