تازه های سایت

کد مطلب: 31781
30. تير 1396 - 12:12
معاون فرماندار نهاوند گفت: باید از همه امکانات برای میزبانی شایسته مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در شهرستان نهاوند استفاده شود چون 450 ورزشکار و عامل اجرایی در این مسابقات حضور خواهند یافت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید رضا سلامتی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی که به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد، گفت: این رویداد مهم با حضور ورزشکاران ۳۲ استان کشور برای اولین بار است که در استان همدان و به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود بنابراین باید میزبانی شایسته برای قهرمانان نوجوان کشورمان باشیم.

وی اظهار داشت: باید از همه امکانات نهاوند برای بهترین و شایسته‌ترین میزبانی مسابقات بوکس قهرمانی کشور به کار گرفته شود تا همه از این شهر خاطره خوبی به همراه داشته باشند.

معاون فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه ورود تیم‌ها دیروز بوده است، افزود: این مسابقات از امروز جمعه در مجتمع ورزشی آیت‌الله علیمرادیان نهاوند به مدت ۵ روز برگزار می‌شود و مراسم افتتاحیه و اختتامیه نیز با حضور مسئولان استانی و فدراسیون برگزار خواهد شد.

سلامتی گفت: حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار و ۱۰۰ عامل اجرایی این مسابقات و مسئولان ارشد ورزش کشور و فدراسیون بوکس موقعیت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های نهاوند در بخش‌های مختلف خصوصاً در بخش گردشگری است که باید به این موضوع توجه شود.

وی اظهار داشت: برای میزبانی شایسته و آبرومند نهاوند تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود نهاوند باید بکار گرفته شود.

معاون فرماندار نهاوند از مدیران دستگاه‌های مختلف ازجمله نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اداره ورزش و جوانان، آموزش‌وپرورش، مخابرات، مجتمع ورزشی آیت‌الله علیمرادیان و شهرداری خواست تمام امکانات خود را برای برگزاری باشکوه و بدون حاشیه این مسابقات در اختیار عوامل برگزاری این مسابقه قرار دهند.

سلامتی گفت: استفاده از المان و پوسترهای منطقه و بومی در محل برگزاری بوکس برای معرفی شایسته منطقه لازم و ضروری است و در این خصوص باید تصاویر آثاری که به ثبت ملی هم رسیده، سراب‌های خروشان و شهدای ملی نهاوند به‌عنوان المان مسابقات معرفی شوند.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به حساسیت و سطح مسابقات باید با هم‌افزایی و به نحو شایسته و در شأن شهرستان این مسابقات برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما