تازه های سایت

کد مطلب: 31744
27. تير 1396 - 16:23
نماینده مردم نهاوند در مجلس در تذکر شفاهی به وزیر بهداشت گفت: قبل از افتتاح رسمی بیمارستان 185 تختخوابی شهید قدوسی شهرستان نهاوند نسبت به جذب نیروهای بومی اقدام کنید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در جلسه علنی امروزسه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، از همکارانش به دلیل تصویب طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه با رای بالا، تشکر کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: براساس سند توسعه برنامه ششم باید متولیان روستاها به گونه ای برنامه ریزی کنند که مانع مهاجرت شده و حتی سبب مهاجرت معکوس شوند.

بهرام نیا ضمن تشکر از قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان جهت احداث بیمارستان 185 تختخوابی شهید قدوسی شهرستان نهاوند که در غرب کشور به نوعی بی بدیل است از وی درخواست کرد قبل از هرگونه افتتاحی دستور داده شود حسب دستور کتبی قبلی جنابعالی نسبت به جذب نیروهای بومی اقدام شود.

 وی با تبریک خودکفایی گندم، خطاب به وزیر جهادکشاورزی گفت:‌ به منظور تقویت روحیه تولیدگری در روستاها دستور دهید نسبت به پرداخت پول گندم و کلزای تحویلی اقدام عاجل به عمل آید.

 نماینده نهاوند در مجلس اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم در خصوص قیمت خرید تضمینی قبل از کشت محصول، اعلام شود تا کشاورز با اختیار برای نوع کشت خود اقدام کند.

بهرام نیا گفت: براساس پیش بینی ها در سال جاری بیش از 250 هزار تن محصولات چغندر قند در نهاوند برداشت می شود که برای تحویل و حمل چغندر قند و پرداخت به موقع پول به کشاورزان از هم اکنون باید برنامه‌ریزی شود تا کشاورزان گرفتار مشکلات سال‌های گذشته نشوند.

وی در تذکر دیگری به بنیاد مسکن گفت: براساس سند توسعه برنامه ششم باید متولیان روستاها به گونه ای برنامه ریزی کنند که مانع مهاجرت شده و حتی سبب مهاجرت معکوس شوند اما متاسفانه امروز نه تنها بستری برای مهاجرت فراهم نشده است بلکه مهاجرت همین روستاییان ساکن روستاها به علت عدم صدور مجوز ساخت دچار مشکل شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما