تازه های سایت

کد مطلب: 31740
27. تير 1396 - 8:05
نماينده مردم نهاوند در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه كابينه دولت بايد جوان شود، گفت: رئیس‌جمهور بايد فارغ از نگاه سياسي نيروهاي توانمند را براي دولت دوازدهم معرفي كند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا با اشاره به شاخصه‌های وزرای دولت دوازدهم، اظهار کرد: آنچه که برای ما مهم است توانمندی این افراد و داشتن روحیه جهادی است که در واقع بخش عمده آن به سن و سال وزرا برمی‌گردد.

وی افزود: این دولت باید به سمت جوان‌گرایی برود البته شاید وزیری هم باشد که با وجود سن و سال بالا توانمند باشد که او مستثناست اما آنچه که مشخص است این است که باید دنبال افراد دغدغه‌مند در حوزه خدمت، معیشت مردم، تولید و اشتغال بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ امیدواریم آنچه که مورد رضایتمندی و در خور شأن مردم است اتفاق بیفتد و وزرا همراه با نظام باشند، رویکرد دولت باید طبق این شاخصه‌ها باشد و قطعاً مجلس نیز به چنین افرادی رأی خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه وزرا نباید روحیه اشرافی‌گری داشته باشند زیرا این موضوع به اعتماد ملی خدشه‌ای وارد می‌کند، گفت: آقای روحانی و مجلس باید به افرادی با چنین ویژگی‌هایی رغبت و تمایل نشان دهند.

بهرام‌نیا در خصوص نحوه عملکرد وزرای دولت یازدهم نیز عنوان کرد: در واقع ارزیابی و تغییرات اختیاری است که قانون به رئیس‌جمهور داده است؛ با توجه به مطالبات مردمی و وعده‌های داده شده، لازمه تحقق این وعده‌ها این است که افرادی در این سمت‌ها با انتخاب مجلس معرفی شود که جوابگوی مطالبات باشند و دارای روحیه جهادی و دغدغه خدمت به مردم و نظام باشند.

وی تأکید کرد: ارزیابی وزرا به رئیس‌جمهور مربوط است اما بیش از نیمی از وزرا افراد خوبی بودند و بهترین شاخص در خصوص عملکرد بقیه وزرا نگاه و نظرات مردم خواهد بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کار سختی مانند بیکاری و اقتصاد مردم در پیش رو داریم رئیس‌جمهور باید فارغ از نگاه‌های سیاسی نیروهای توانمند را معرفی کند تا کمترین اتلاف وقت را در تائید یا عدم تائید وزرا در مجلس را شاهد باشیم، ضمن اینکه فاصله‌ای در روند اجرایی وزاتخانه‌ها به وجود نیاید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما