تازه های سایت

کد مطلب: 31722
26. تير 1396 - 7:23
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند:
20 ورزشکار نهاوندی به اردوی تیم های ملی دعوت شدند
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در تیرماه سال جاری رویدادهای ورزشی خوبی در سطوح کشوری و استانی در نهاوند اتفاق افتاد و نزدیک به 20 تن از ورزشکاران این شهرستان توانستند به اردوهای آمادگی انتخابی تیم ملی دعوت شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از مهمترین رویدادها و موفقیتهای ورزشی که توسط جوانان این شهرستان در ماه جاری صورت گرفته اعزام علی قیاسی دوچرخه سوار نهاوندی به کمپ نخبه پروری در کشور کره جنوبی است که نشان دهنده استعدادهای خوب ورزشی شهرستان می باشد .

وی افزود: همچنین امین کولانی ، بهنام جهانگرد و محمد رضا کامیار سه تن از فوتبالیسهای جوان و نوجوان نهاوندی که در باشگاه یاران کورش نهاوند فعالیت دارند به اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان دعوت شده اند که در حال حاضر در این اردو به سر می برند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند سهم بانوان ورزشکار نهاوندی را در موفقیت های ورزشی چشمگیر خواند و گفت: بانوان ورزشکار نهاوند در رشته های مختلف ورزشی درخشش خوبی داشته اند و توانسته اند مدالهای مختلفی را در سطح کشوری و بین المللی دریافت نمایند.
وی اظهار کرد: بانوان شهرستان نهاوند در زمینه رشته های رزمی بویژه جودو از استعداد و قابلیتهای خوبی برخوردار می باشند و در سطح کشوری آسیایی مدالهای رنگی برای کشور و استان به ارمغان آورده اند که در این زمینه اخیرا لیلا سیاهوشی از جودو کاران این شهرستان به مسابقات آسیایی جوانان در قرقیزستان اعزام شده است.
روزبه گفت: با توجه به درخشش جودو کاران نهاوندی و استعدادهای فراوانی که در این شهرستان وجود دارد و همچنین برگزاری اردوی تیم ملی جودو در نهاوند با پیگیریهای به عمل آمده قرار است نهاوند به عنوان پایلوت جودوی ایران انتخاب و پایگاه استعداد یابی در اینجا راه اندازی شود .
وی دعوت زهرا خواجوی فوتبالیست نهاوندی به اردوی تیم ملی ، حضور علی اکبر احمدوند فوتبالیست ناشنوای کشوری در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی فوتبال 2017 ترکیه و راهیابی 9 کشتی گیر این شهرستان به مسابقات قهرمانی کشور را از دیگر موفیتهای بدست آمده در ماه جاری توسط ورزشکاران این شهرستان ذکر کرد .
قابل ذکر است که در حال حاضر بیش از چهار هزار و 500 ورزشکار به صورت سازمان یافته در قالب 35 هیات ورزشی در شهرستان نهاوند فعالیت دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما