تازه های سایت

کد مطلب: 31704
25. تير 1396 - 8:33
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: آزمون ورودی پذیرش بهیار دوره سه‌ساله با حضور 203 نفر در دبیرستان دهخدای نهاوند برگزار شد و نتایج آن اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در این آزمون از حداکثر ظرفیت پذیرش که به کمیت و کیفیت آموزش و تعلیم دانش آموزان خللی وارد نکند و برابر شرایط لازم برای تحصیل در رشته بهیاری و دارا بودن امکانات و فضای موجود هنرستان و عرصه کارآموزی و کارورزی بالینی استفاده خواهد شد.

وی اظهار داشت: بعد از برگزاری آزمون نتیجه مرحله اول از طریق سایت شبکه بهداشت و درمان و به‌صورت اطلاعیه اعلام شد و نفرات پذیرش‌شده مشخص شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: پذیرش این آموزشگاه از بین داوطلبین که دارای مدرک تحصیلی پایه نهم و شرط سنی زیر 19 سال بوده با برگزاری دو نوبت امتحان کتبی که انجام شد و مصاحبه حضوری صورت می‌پذیرد.

وی بابیان اینکه متقاضیان می‌بایست شرایط و صلاحیت علمی و جسمانی متناسب با شغل و حرفه بهیاری را دارا باشند گفت: متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که فقط صرف پذیرش و تحصیل در رشته بهیاری متضمن انتصاب شغل بهیاری نیست و می‌بایست توسط مراکز بهداشتی درمانی و دستگاه‌های ذی‌ربط نظام سلامت با مجوز و طی مراحل آزمون استخدامی و گزینشی شاغل شوند.

دارابی تصریح کرد: داوطلبان این آزمون، بومی و از شهرستان‌های استان هستند و با توجه به‌نظام جدید آموزشی دارای مدرک پایه تحصیلی نهم هستند.

وی بابیان اینکه امسال از میان داوطلبین دختر و برای تحصیل در هنرستان بهیاری شهرستان نهاوند پذیرش انجام خواهد شد اظهار کرد: این داوطلبان با ورود به هنرستان بهیاری و موفقیت کامل در طی دروس تئوری و عملی مربوطه بعد از سه سال تحصیلی برابر ضوابط آموزش‌وپرورش دیپلم متوسطه کار و دانش رشته بهیاری اخذ می‌نمایند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: وجود آموزشگاه بهیاری و تداوم فعالیت آن‌ها در شهرستان حاصل نگاه ویژه به جایگاه و رویکرد خدمات بهیاری در عرصه نظام بهداشتی درمانی بوده است.

وی با اشاره به اعـلام نتـایج مرحـلـه اول هنـرستـان بهـیـاری شهرستان نهاوند گفت: استعداد 203 نفر شرکت‌کننده داوطلب دختر در آزمون ورودی مرحله اول هنرستان بهیاری 22 بهمن نهاوند، تعداد 20 نفر در مرحله اول قبول شدند.

دارابی اظهار داشت: تعداد این داوطلبان قبول‌شده در مرحله اول پس از انجام مراحل مصاحبه در هنرستان بهیـاری 22 بهمن نهاوند به تحصیل مشغــول خواهند شد.

وی در پایان اســامــی داوطلبان پذیرفته‌شده در مرحله اول هنرستان بهیاری 22 بهمن نهاوند را به شرح ذیل اعـلام کرد.

 

1338747

انتهای پیام/

دیدگاه شما