تازه های سایت

کد مطلب: 31690
24. تير 1396 - 15:48
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در حکمی سرپرست جدید بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراسم تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند با حضور مسئولین شهرستانی برگزارشد.

در این مراسم که درسالن اجتماعات بیمارستان ایت الله علیمرادیان نهاوند برگزار شد؛ دارابی مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به زحمات همکاران و ریاست این بیمارستان ،کارهای انجام شده دراین بیمارستان در طول تصدی ریاست دکتر دانشور را قابل تقدیردانست و از زحمات و تلاش های شبانه روزی ریاست ، مدیریت و همکاران  تجلیل کرد.

وی اظهار داشت: در طرح تحول نظام سلامت کارهای عمرانی ، بهسازی و طرح ارتقای هتلینگ دربیمارستان ،ساخت کلینگ تخصصی ، تکمیل و تجهیز بیمارستان جدیدکه حدود60 میلیاردتومان هزینه شده است و ساخت 11خانه بهداشت ، ساخت 8مرکز خدمات جامع سلامت و سایر تعمیرات و نوسازی تجهیزات انجام شده است.

دارابی گفت: در این طرح پرداختی ها از جیب مردم کم شده و رضایتمندی همکاران ومراجعین به این مرکز درمانی را ارتقاء داده است و برنامه آتی برای بیمارستان ارتقاء سطح کیفی خدمات درمانی ارائه شده در این مرکز می باشد .

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: با توجه به کمبودفضای فیزیکی و نیروی انسانی در این بیمارستان که ۱۲۸ تخت خوابی می باشد اما ارائه خدمات و افزایش تخت ها در این بیمارستان به 189تخت رسیده است که این امر باعث فشار زیاد به پرسنل این مجموعه شده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم در ادامه طرح تحول نظام سلامت؛  برنامه ها و کمبودها در این مراکز درمانی با همکاری وهمدلی همکاران در بخش های مختلف حرکت رو به رشد و پیشرفت  در این بیمارستان و سایر بخش های زیرمجموعه شبکه بهداشت ودرمان با شتاب بیشتری ادامه یابد و رضایت مندی وتکریم بیمار از مهمترین اولویتهای این شبکه می باشد.

دارابی گفت: بحث احداث و توسعه اورژانس و بلوک زایمانی در محوطه بیمارستان ایت الله علیمرادیان از جمله اموری است که انشاء الله که با جدیت پیگیری خواهد شد .

در ادامه دکتر دانشور ضمن ارائه گزارش اجمالی از عملکرد دوران تصدی 31ماهه خود به عنوان رئیس بیمارستان از همه همکارانی که با تمام توان در ارائه خدمات بهتر به مراجعین تلاش کرده اند و باعث پیشرفت بیمارستان در زمینه اعتباربخشی از رتبه یک به عالی شده است، تشکر کرد و از حمایت های مدیر شبکه بهداشت ودرمان نهاوند نیز در این مدت تقدیر به عمل آورد.

در پایان مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی از زحمات دانشور رئیس سابق این بیمارستان تقدیر به عمل آورد و دکتر فخر الدین روزبه به عنوان سرپرست جدید بیمارستان معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما