تازه های سایت

کد مطلب: 31664
22. تير 1396 - 7:35
معاون فنی صداوسیمای همدان گفت: ۸ ایستگاه در بخش خزل نهاوند نیازمند تجهیز و راه‌اندازی شبکه دیجیتال است

به گزارش پایگاه خبری گرو، احمد ارجمندیان با اعلام این مطلب اظهار داشت: امسال بااعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی ۵ ایستگاه رادیو و تلویزیون روستایی به شبکه سراسری دیجیتال مجهز و متصل شدند که ۸ ایستگاه هم در بخش خزل نیازمند تجهیز و راه‌اندازی شبکه دیجیتال است.

ارجمندیان گفت: سال ۹۵ برای پخش مسابقات فوتبال خارجی در ایستگاه تلویزیونی نهاوند مشکل داشتیم که با هزینه ۵۰ میلیارد ریالی ایستگاه رادیو و تلویزیونی تپه ابوذر نهاوند تجهیز شده و از آن تاریخ به بعد تمامی مسابقات فوتبال خارجی بدون مشکلی پخش می‌شود.

وی بیان کرد: فوتبال لیگ‌های معتبر خارجی به علت پخش سیستم زمینی در شهرستان نهاوند و بعضی از نقاط استان قابل دریافت نبود و همکاران ما قادر به پخش آن نمی‌شدند که با مجهز شدن ایستگاه رادیو و تلویزیونی نهاوند امکان پخش آنها فراهم شد.

ارجمندیان با اشاره به سایر تجهیزات فنی مستقر در این ایستگاه افزود: دو سال پیش یک دستگاه ژنراتور برای تأمین برق اضطراری در محل این ایستگاه توسط مهندسان فنی این اداره نصب گردید که به‌محض قطعی برق شهری در کمترین زمان ممکن به‌صورت خودکار زیر بار می‌رود و برق مورد نیاز دستگاه و فرستنده‌های ایستگاه را برقرار می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر ۹۵ درصد جمعیت شهرستان نهاوند زیرپوشش شبکه دیجیتال صداوسیما قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما