تازه های سایت

کد مطلب: 31650
21. تير 1396 - 10:10
در 24 ساعت گذشته در شهرستان نهاوند حوادث مختلفی اتفاق افتاد که در این حوادث متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در شهرستان نهاوند در طول 24 ساعت گذشته حوادث مختلف و بعضاً عجیبی اتاق افتاد که مانند همیشه حوادث رانندگی در صدر این حوادث بود و موجب کشته شدن یک نفر و زخمی شدن چند نفر شد.

*** دریکی از این حوادث براثر وقوع سانحه رانندگی در محور نهاوند به بروجرد در حدفاصل روستای سفیدخانی نهاوند متأسفانه راننده سمند جان خود را از دست داد که تصویر این حادثه را در زیر مشاهده می‌کنید.

 

1334412

 

**** واژگون شدن تریلی اسکانیا حامل بار سرامیک در محور نهاوند به فیروزان حادثه دیگری بود که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

 

1334414

*** در حادثه دیگری پرسنل اورژانس نهاوند به پیرمردی 70 ساله در باغ‌های روستای دهقان آباد چولک نهاوند که در اثر سقوط از ارتفاع هم‌تراز دچار شکستگی از ناحیه استخوان ران شده بود، امدادرسانی کردند که تصویر این حادثه را هم در زیر مشاهده می‌کنید.

 

1334413

 

*** تصادف در میدان شریعتی نهاوند حادثه دیگری بود که براثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و سواری تاکسی اتفاق افتاد و در این حادثه راننده موتورسیکلت از ناحیه پای راست دچار شکستگی شد و توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

 

1334410

 

*** تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید مربوط به آتش‌سوزی یک دستگاه پراید در گردنه گاماسیاب نهاوند است که در این حادثه خودروی پراید به‌صورت کامل در آتش سوخت و باوجود حضور اورژانس در محل ولی خوشبختانه سرنشینان خودرو قبل از اینکه آسیبی ببینند از خودرو خارج‌شده بودند.

 

1334400

 

*** در تصادف دیگری که در سه‌راهی روستای ظفرآباد، شهرگیان و روستای مهین آباد نهاوند اتفاق افتاد یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو پژو پارس برخورد کرد که این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

*** در حادثه دیگری نیز یک دستگاه خودروی وانت‌بار در بلوار ورودی شهر گیان واژگون شد که این حادثه نیز خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما