تازه های سایت

کد مطلب: 31647
21. تير 1396 - 8:21
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: خانواده یکی از فرهنگیان متوفی در نهاوند در اقدامی خداپسندانه بیمه عمر آن مرحوم را برای کمک به دانش آموزان اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی سلگی در شورای آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: جامعه فرهنگی کشور همیشه در اقدامات خداپسندانه و نیکوکارانه پیش‌قدم بوده است.

وی اظهار داشت: خانواده یکی از فرهنگیان متوفی در نهاوند با اهدای بیمه عمر آن مرحوم به آموزش‌وپرورش و دانش آموزان نیازمند اقدامی مهربانانه و دارای اجر و پاداش انجام داد.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: خانواده یکی از بازنشستگان فرهنگی متوفی که در سال ۹۴ به رحمت ایزدی پیوسته بودند در عملی نیکوکارانه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بیمه عمر وی را به آموزش‌وپرورش اهداء کردند.

سلگی عنوان کرد: خانواده مرحومه محبوبه بحیرایی همکار بازنشسته که اواخر سال ۹۴ به رحمت ایزدی پیوست با حضور در آموزش‌وپرورش این مبلغ را در حق آموزش‌وپرورش واگذار کردند.

وی گفت: با توجه به تأکید وراث محترم این مرحومه، مبلغ اهدایی در خصوص تهیه بخشی از تجهیزات مدارس و همچنین کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت هزینه می‌شود.

وی بیان داشت: امید است خداوند ثواب این امر خداپسندانه را نصیب روح مرحومه بحیرایی که از همکاران زحمتکش در امر تعلیم و تربیت بود عنایت فرماید.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1396/04/21/photo_2017-06-22_18-04-39.jpg

انتهای پیام/

دیدگاه شما