تازه های سایت

کد مطلب: 31630
20. تير 1396 - 9:07
شهردار نهاوند گفت: عملیات اجرایی نصب المان گروه انقلابی ابوذر در محل میدان 15 خرداد نهاوند پس از تبادل‌نظر و تعیین جانمایی و تائید دفتر فنی استانداری آغاز شد و با پرداخت اعتبار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه حدود 6 ماه پیش توسط شهرداری نهاوند آغازشده است، گفت: عملیات اجرایی طرح مذکور شامل المان شهدای گروه ابوذر، محوطه‌سازی، فضای سبز و روشنایی است که تاکنون این پروژه با 10 درصد پیشرفت فیزیکی شامل تخریب، خاک‌برداری، فونداسیون اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: در کارگروه‌ها و جلسات با حضور مسئولین مقرر شد پیرامون ساخت المان شهدای انقلابی ابوذر 2 میلیارد ریال اعتبار استانی در اختیار شهرداری قرار گیرد که متأسفانه از سال 94 تاکنون از این مبلغ تنها 300 میلیون ریال به این شهرداری پرداخت‌شده است.

یوسفیان مساحت این میدان را 1500 مترمربع بیان نمود و افزود: شهرداری برای اجرای پروژه مذکور نیز تاکنون 30 میلیون تومان اعتبار پرداختی را هزینه نموده و برای تکمیل نیز معطل پرداخت مابقی اعتبار است.

شهردار نهاوند بابیان اینکه در صورت تخصیص اعتبار می‌توانیم تا پایان سال المان را نصب و به بهره‌برداری برسانیم، گفت: یادمان این گروه به‌منظور معرفی شهرستان و با توجه به جایگاه رفیع شهدای گروه انقلابی ابوذر در تاریخ و فرهنگ مردم ایران و نهاوند در ورودی اصلی شهر نصب می‌شود.

وی عنوان کرد: این میدان با پرداخت اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد ریال از سوی استانداری در محل ورودی شهر از سمت جاده آورزمان (میدان 15 خرداد) به‌عنوان مهم‌ترین ورودی اجرایی می‌شود.

یوسفیان گفت: گروه انقلابی ابوذر ازجمله افتخارات شهرستان نهاوند در انقلاب اسلامی است که یادمان این گروه به‌منظور معرفی شهرستان و با توجه به جایگاه رفیع شهدای گروه ابوذر در تاریخ و فرهنگ مردم ایران و نهاوند لازم است تا المان این شهدا در ورودی اصلی شهر که نماد آزادی‌خواهی، مبارزه با ظلم و ستم و یادآور فداکاری و استقامت مردم و جوانان نهاوند در برابر ظلم و جور است، نصب شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما