تازه های سایت

کد مطلب: 31629
20. تير 1396 - 7:49
مسئول تربیت‌بدنی سپاه نهاوند گفت: مسابقات قهرمانی استانی فوتسال بسیج با قهرمانی تیم تویسرکان در شهر نهاوند به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی زرینی در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها گفت: مسابقات قهرمانی فوتسال بسیج در سطح استان همدان به میزبانی تربیت‌بدنی سپاه ناحیه نهاوند در استادیوم آیت اله علیمرادیان برگزار شد.

وی اظهار داشت: این دوره از مسابقات به‌عنوان یادواره شهدای اطلاعات عملیات غرب کشور به میزبانی نهاوند و با حضور ۱۲ تیم از همه شهرستان‌های استان برگزار شد.

زرینی گفت: درنهایت پس از رقابت تیم‌های حاضر تیم‌های همدان و تویسرکان به فینال این مسابقات راه یافتند و تیم تویسرکان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر همدان را شکست داده و به‌عنوان قهرمانی برسد.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه نهاوند عنوان کرد: در بازی رده‌بندی نیز تیم ملایر موفق شد تیم اسدآباد را شکست داده و به مقام سوم دست یابد.

وی اظهار داشت: مراسم اختتامیه با حضور مسئولان ورزش بسیج استان و جانشین فرماندهی سپاه نهاوند برگزار و به تیم‌های اول تا سوم کاپ و لوح قهرمانی اهدا شد.

زرینی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند به خاطر میزبانی خوب گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات با انتخاب کمیته فنی به مسابقات المپیاد ورزشی بسیج اعزام خواهند شد.

 

1333183

1333184

1333186

1333185

1333187

انتهای پیام/

دیدگاه شما