تازه های سایت

کد مطلب: 31627
20. تير 1396 - 8:05
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به وجود 370 هكتار باغ مثمر سيب گلاب در اين شهرستان گفت: پيش‌بيني شده 22 تن سيب گلاب از اين باغ‌ها برداشت شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احمد باقری با بیان اینکه در شهرستان نهاوند 12 هزار هکتار از اراضی آبی گندم کشت شده است، اظهار کرد: 7 هزار هکتار از اراضی دیم شهرستان نهاوند زیر کشت گندم رفته است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی شده 55 هزار تن گندم از اراضی دیم و آبی شهرستان همدان تولید شود، ادامه داد: کمبودی در زمینه ماشین‌آلات برداشت گندم در شهرستان نهاوند نداریم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه در شهرستان نهاوند 2 هزار و 400 هکتار از اراضی زیر کشت کلزا قرار گرفت، بیان کرد: 40 درصد از اراضی زیر کشت کلزا در نهاوند به دلیل سرمازدگی سال گذشته از بین رفت.

وی با اشاره به وجود 370 هکتار باغ مثمر سیب گلاب در شهرستان نهاوند، ادامه داد: پیش‌بینی شده تا پایان فصل برداشت 22 تن سیب گلاب از این باغ‌ها برداشت شود.

باقری با اشاره به اینکه سیب گلاب تولیدی در شهرستان نهاوند به استان‌های همجوار صادر می‌شود، تصریح کرد: در شهرستان نهاوند 12 هزار هکتار انواع باغ میوه وجود دارد.

وی با بیان اینکه 7 هزار و 250 باغدار نهاوندی در راستای تولید سیب گلاب فعالیت می‌کنند، ادامه داد: 40 درصد از باغ‌های شهرستان نهاوند مربوط به انواع سیب گلاب و پاییزه می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما