تازه های سایت

کد مطلب: 31619
19. تير 1396 - 13:48
شرایط و بررسی لیست بازیکنان حاضر در اردوی تیم بلژیکی نشان می دهد که رضائیان انتخاب بدی نداشته و برعکس این شانس را دارد تا از همان هفته اول رقابت‌های بلژیک وارد ترکیب اصلی تیم جدیدش شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از سرویس ورزش مشرق - بالاخره رامین رضاییان به اوستنده بلژیک پیوست تا حرف و حدیث ها در مورد انتقالش به تیم های خارجی یا بازگشت به فوتبال ایران پایان یابد.

هافبک مدافع فصل قبل پرسپولیس به تیمی پیوسته که در فصل ۱۷-۲۰۱۶ سطح اول فوتبال بلژیک پنجم شده است. اما نکته اینجاست که شانس رضاییان برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم جدیدش چه میزان است؟

پیش تر در خبر ها آمده بود که رامین به عنوان یک بازیکن تستی سر تمرینات حاضر شده است و پس از گرفتن نمره قبولی در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی توانسته نظر کادر فنی اوستنده را جلب کند.

با تمام این اوصاف شرایط و بررسی لیست بازیکنان حاضر در اردوی تیم بلژیکی نشان می دهد که ملی پوش فوتبال ایران انتخاب بدی نداشته و برعکس این شانس را دارد تا از همان هفته اول رقابت‌های بلژیک وارد ترکیب اصلی تیم جدیدش شود.

در واقع کبوتر خوشبختی از زمانی بر شانه های هافبک مدافع  ایرانی نشست که بهترین مهره تیم اوستنده مورد توجه لاتزیو ایتالیا قرار گرفت. بازیکنی که یک تنه در سمت راست تیم بلژیکی، مدافع هافبکی کارآمد نشان داد  و حالا در غیاب آدام ماروسیچ مونته نگرویی ، فضا برای پیشرفت رضاییان باز است و مهیا.

سکوی پرتاب به لاتزیو

تیم اوستنده برای آدام ماروسیچ یک سکوی پرتاب به کالچو ایتالیا بود. این هافبک مدافع ۲۴ ساله که در فصل اخیر لیگ برتر و با قراردادی ۱/۲ میلیون یورویی پیراهن لاتزیو را بر تن خواهد کرد، سابقه پوشیدن تیم ملی مونته نگرو در مسابقات انتخابی جام جهانی روسی را نیز دارد.

آدام در ۶ دیدار برابر تیم های ارمنستان(۲)، لهستان، دانمارک، قزاقستان و رومانی حضوری ۹۰ دقیقه داشت از جمله خوب‌های تیم ملی کشورش بود و بی تردید در غیاب او شرایط مهیا خواهد بود تا یک هافبک مدافع با انگیزه بتواند از خلا بوجود آمده در جناح راست تیم اوستنده نهایت بهره را ببرد و خود را چهره نماید.

کاپون و یک برزیلی هم هستند

به گزارش مشرق، اوستنده در جناح راست خط دفاعی خود برچت کاپون را هم دارد. مدافعی ۲۹ ساله و راست پا که از سال ۲۰۱۵ به این تیم آمده است. در فصل اخیر کاپون ۲۲ مرتبه به عنوان مدافع راست وارد زمین شد در حالی که نه گل زد و نه پاس گل داد. نکته قابل توجه اینکه کاپون متولد خود شهر اوستنده است.

اوستنده در جناح راست و البته فاز هجومی اش یک بازیکن برزیلی هم دارد. نام این گوش راست فرناندو کانسین است. بازیکنی ۲۵ ساله که فصل قبل ۲۳ مرتبه وارد ترکیب اصلی تیم بلژیکی شده است. این بازیکن از سال ۲۰۱۳ وارد اردوی اوستنده شده است و پیش از آن پیراهن اندرلخت را بر تن داشته است.

پیش از این فرناندو در سیستم ۴-۲-۳-۱ اوستنده گوش سمت راست بوده است. اما باید دید با خرید رامین رضاییان و رفتن آدام ماروسیچ شرایط کاپون و فرناندو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی چه خواهد بود؟ و باید صبر کرد و دید آیا این نفرات توانایی رقابت با انگیزه بالای رضاییان را در راه رسیدن به ترکیب اصلی دارند؟

اوستنده یکشنبه هشتم مردادماه در نخستین ایستگاه فصل جدید فوتبال بلژیک میزبان تیم موسکرون خواهد بود.

دیدگاه شما