تازه های سایت

کد مطلب: 31611
19. تير 1396 - 8:17
معاون فرماندار نهاوند گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان نهاوند از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید رضا سلامتی در جلسه صیانت از حقوق شهروندی در فرمانداری نهاوند گفت: مسئله عفاف و حجاب از مهم‌ترین مسائل اجتماعی کشور است که باید با دقت و آگاهی خاصی در این مورد اقدام شود.

وی اظهار داشت: در طول هفته عفاف و حجاب با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی شهرستان نهاوند برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان نهاوند اجرا خواهد شد.

معاون فرماندار نهاوند افزود: در موضوع عفاف و حجاب شناسایی جامعه هدف و اجرای برنامه‌های متناسب و اثرگذار برای این قشر مهم است که باید به این موضوع دقیق ورود کرد.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین برنامه‌ای که برای روز ملی عفاف و حجاب تدارک دیده‌شده است؛ برنامه تجمع در ساعت 19 روز چهارشنبه در میدان ابوذر تا چهارراه آزادگان است که امیدواریم این برنامه به‌خوبی برگزار شود.

سلامتی بیان داشت: دستگاه‌های مرتبط با این موضوع برای هرچه بهتر برگزار شدن این موضوع باید پای‌کار بیایند و وظایف خود را به‌خوبی انجام دهند تا این برنامه‌ها اثرگذاری مناسب را داشته باشد.

وی گفت: اصناف در این مراسم باید حضور فعالی داشته باشد و شهرداری هم کارهای مربوط به برپایی جایگاه و دیگر اقدامات را مانند سال گذشته انجام دهد.

معاون فرماندار نهاوند افزود: برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه باید با استفاده از ظرفیت‌های روحانیون اداره تبلیغات اسلامی مردم را به شرکت در این برنامه تشویق کرد و برای همه اقشار نیز به‌موقع اطلاع‌رسانی شود.

وی اظهار داشت: در این تجمع اگر امکان داشت مسابقه‌ای فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب برگزار شود و در صورت امکان بسته‌های فرهنگی و هدایایی نیز اهدا شود که می‌تواند مؤثر باشد.

سلامتی عنوان کرد: در بحث اطلاع‌رسانی نیز خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان هم برگزاری این تجمع را اطلاع‌رسانی کنند و هم خود برنامه را به‌خوبی پوشش دهند.

وی در پایان گفت: در بحث اطلاع‌رسانی و پوشش خبری این مراسم با توجه به گستردگی فضای مجازی باید از این فضا نیز استفاده شود که فعالان رسانه‌ای شهرستان از ظرفیت‌های فضای مجازی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نهادینه کردن آن در جامعه استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما