تازه های سایت

کد مطلب: 31591
18. تير 1396 - 8:39
فرمانده سپاه نهاوند گفت: تجمع بزرگ روز ملی عفاف و حجاب ساعت 19 روز چهارشنبه در میدان ابوذر نهاوند برگزار می‌شود.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی جنگ نرم و شبیخون فرهنگی را بر ضد نسل جوان جامعه باقدرت شروع کردند و می‌خواهند بی‌بندوباری و بی‌عفتی را در بین جامعه ترویج دهند.

وی اظهار داشت: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هر نقشه و توطئه‌ای برای بی‌ارزش کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه استفاده می‌کنند و در این راه از انواع ابزارها و فناوری‌های روز بهره می‌برند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: آن‌ها می‌خواهند نسل جوان وزنان و مردان جامعه را نسبت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی مانند فرهنگ عفاف و حجاب بی‌تفاوت کنند و از این راه به اهداف شوم خود برسند.

وی عنوان کرد: در جامعه‌ای که فرهنگ و ارزش عفاف و حجاب در آن کمرنگ شود انواع مشکلات فردی و اجتماعی و بی‌بندوباری‌ها به وجود می‌آید و نشاط و معنویت واقعی از آن جامعه گرفته می‌شود.

کریمی گفت: همه باید در راستای نهادینه کردن و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مسئولیت‌پذیر باشند و از خطرات مخرب فرهنگ غربی آگاهی داشته باشند و بتوانند نسل جوان جامعه را نیز آگاه کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب عنوان کرد: در این هفته برنامه‌های بسیار خوب و متنوعی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اجرا می‌شود که مهم‌ترین و برنامه شاخص شهرستان در این هفته تجمع بزرگ عفاف و حجاب در میدان ابوذر نهاوند است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این تجمع با حضور خانواده‌ها و بانوان شهرستان نهاوند ساعت 19 غروب روز چهارشنبه که مصادف با روز ملی عفاف و حجاب است در میدان ابوذر شهر نهاوند و با سخنرانی امام‌جمعه شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: بسیج جامعه زنان نیز در طول این هفته برنامه‌های مناسبی اجرا خواهد کرد و باهدف الگوسازی برای بانوان شهر نهاوند از خواهران محجبه و نمونه شهرستان تقدیر خواهد کرد.

کریمی اظهار داشت: در سطح بیشتر پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت به مناسبت این هفته برنامه‌ها، نشست‌ها و محافل بصیرتی و عقیدتی برگزار می‌شود تا جوانان هرچه بیشتر بافرهنگ عفاف و حجاب آشنا شوند.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان گفت: هرچه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان بیشتر و بهتر برگزار شود می‌توان زنان و مردان جامعه را در مقابل فرهنگ مخرب سبک زندگی غربی مصونیت بخشید و در مقابل سبک زندگی اسلامی را ترویج داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما