تازه های سایت

کد مطلب: 31573
17. تير 1396 - 10:05
مسئول فرهنگی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان نهاوند گفت: مراسم پرفیض دعای ندبه مردم مؤمن شهرستان نهاوند جمعه این هفته به‌صورت زنده از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی حسین سلگی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده مراسم پرفیض دعای ندبه مردم شهرستان نهاوند به‌صورت زنده در جمعه همین هفته از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

وی با اشاره به لزوم حضور مردم مؤمن نهاوند در این برنامه اظهار داشت: روز جمعه ۲۳ تیرماه مردم ایران اسلامی شاهد دین‌مداری مردم نهاوند خواهند بود.

مسئول فرهنگی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان نهاوند افزود: برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم هماهنگی‌های لازم انجام‌شده است و ستاد برگزاری دعای ندبه در حضور امام‌جمعه این شهرستان تشکیل جلسه داده است.

وی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده این مراسم با اقامه نماز جماعت صبح شروع می‌شود و سپس با تلاوت قران و قرائت دعای ندبه ادامه می‌یابد که این مراسم از ساعت ۵ صبح در مصلا بزرگ امام خمینی (ره) نهاوند شروع می‌شود.

سلگی گفت: پخش مستقیم مراسم دعای ندبه از شبکه سراسری یک سیما از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی از خطبای برجسته کشور و کارشناس برنامه سمت خدا شروع می‌شود.

وی بیان داشت: قرائت دعای ندبه و مداحی توسط حاج احمد زین‌العابدین از مداحان ارزشمند کشوری تا ساعت 8 صبح انجام می‌شود.

مسئول فرهنگی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان نهاوند ضمن دعوت از همه مردم شهرستان به‌ویژه جوانان جهت حضور پرشور و به‌موقع در این محفل نورانی افزود: با هماهنگی که با برخی دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری نهاوند صورت گرفته سرویس ایاب و ذهاب برای مردم نهاوند در نقاط مختلف پیش‌بینی‌شده که از حدود ساعت پنج صبح این سرویس‌ها آماده خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما