تازه های سایت

کد مطلب: 31570
17. تير 1396 - 7:45
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان نهاوند از اجرای طرح «نشاط معنوی» در آستان پنج بقعه متبركه شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌ فیض‌الله اسدپور از اجرای طرح «نشاط معنوی» در آستان مقدس بقاع متبرکه شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: در آستان مقدس امامزاده شاهزاده محمد و علی(ع) شهر نهاوند، امامزاده ابراهیم(ع) روستای دره ابراهیم، امامزاده مهدی(ع) ، امامزاده جعفر(ع) و امامزاده فضل(ع) برزول طرح «نشاط معنوی» در ایام تابستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح تابستانی «نشاط معنوی» از 17 تیرماه تا 26 مردادماه  امسال در آستان مقدس امامزادگان برگزار خواهد شد، گفت:  پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان و شناساندن امامزاده‌های واجب‌التعظیم به عموم جامعه از جمله اهداف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان است و به همین دلیل برگزاری طرح «نشاط معنوی» را در دستور کار قرار داده‌ایم.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با اشاره برنامه‌های این طرح افزود: آموزش کتابچه موضوعی حفظ قرآن کریم و حفظ سوره واقعه (طرح 1451)، آموزش کتاب‌های مرتبط با سبک زندگی اسلامی، مباحث تربیتی، اخلاقی، احکام نماز و... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در طرح «نشاط معنوی» است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هنری، ورزشی و تفریحی و نیز اردویی در دستور کار است، خاطرنشان کرد: زیارت بقاع متبرکه از مهمترین برنامه‌های طرح «نشاط معنوی» در تابستان امسال است.

اسدپور با تاکید به اینکه مخاطبان طرح تابستانی «نشاط معنوی» را دانش‌آموزان دختر و پسر از سنین هشت تا 18 سال و در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تشکیل می‌دهند بیان کرد: آموزش قرآن کریم نظیر روخوانی، روانخوانی، ترجمه، مفاهیم و حفظ قرآن کریم، اعتقادات، داستان‌های ائمه معصومین(ع) و پیامبران و احکام به تناسب سطح و مقطع تحصیلی به شرکت‌کنندگان تدریس خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند با اشاره به حضور مبلغان روحانی در جوار آستان مقدس امامزادگان گفت: این مبلغین در بقاع متبرکه‌ای که طرح برگزار می‌شود حضور یافته و در طول طرح نشاط معنوی به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما