تازه های سایت

کد مطلب: 31507
13. تير 1396 - 8:23
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد
تحویل بیمارستان 161 تختخوابی نهاوند به دانشگاه علوم پزشکی همدان
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از تحویل موقت بیمارستان 161 تختخوابی نهاوند به دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرهاد فرزانه با اشاره به تحویل موقت بیمارستان 161 تختخوابی نهاوند به دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: این بیمارستان در تاریخ 30 اردیبهشت از طرف سازمان مجری وزارت راه و شهرسازی  به صورت موقت به وزارت بهداشت تحویل داده شده و در مرحله شناسایی نقص و ایرادهای احتمالی برای رفع آن و تحویل نهایی است.

وی افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت 6.3 هکتار با مساحت زیربنای کل 13 هزار متر مربع شامل 12 هزار و 200 متر مربع ساختمان اصلی و 800 متر مربع ساختمان جانبی، منبع آب، تصفیه خانه فاضلاب، نگهبانی، خازن سوخت و پست تقلیل فشار اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: این پروژه  با اسکلت بتنی و سطح اشغال 6 هزار و 300 متر مربع با نمای سنگ تراورتن در چهار طبقه شامل بخش‌های داخلی، کودکان، زنان (125 تخت عمومی، 24 تخت ccu، 6 تخت icu، و 6 تخت nicu ) جمعا 161 تخت احداث و در تاریخ فوق برای تجهیز و بهره‌برداری تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد.

وی یادآور شد: سیستم تاسیسات مکانیکی در این بیمارستان ترکیبی از تهویه مطبوع و فن کوئل و سیستم تاسیسات برقی شامل برق شهری و برق اضطراری است.

 فرزانه با بیان اینکه دیوارکشی محوطه به پایان رسیده و فنس‌کشی نیز در حال اتمام است، ادامه داد: بخشی از تجهیزات پزشکی از طرف دانشگاه علوم پزشکی به بیمارستان منتقل و نصب شده است.

به گفته وی بیمارستان 161 تختخوابی نهاوند درسال 88 وارد مرحله اجرایی شده و اکنون آماده تحویل نهایی به دانشگاه علوم پزشکی است تا تجهیز و آماده بهره برداری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در مورد آخرین وضعیت اجرایی پروژه بیان کرد: ساختمان با تکمیل آسانسور، دیوار کشی و فنس کشی و همچنین وصل آب، برق، گاز و فاضلاب به علوم پزشکی تحویل شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما