تازه های سایت

کد مطلب: 31449
9. تير 1396 - 15:42
امام جمعه نهاوند گفت: تضعیف سپاه به بهانه های مختلف از ناحیه هر کسی خیانت و بازی در میدان دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نهاوند در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اظهار داشت: سپاه پاسداران در صنایع دفاعی و در هشت سال دفاع مقدس و در همه ماموریت های که در طول این مدت به آن محول شده در مقابله با خطرات موفق عمل کرده است.

مغیثی گفت: چند وقتی است تهاجم به سپاه مثل دستگاه قضایی و نهادهای موثر کشور  زیاد شده است این خطر و توطئه دشمن است که به سراغ نهادها و اشخاصی که مهم وتاثیر گذار هستند می رود وآنها را تخریب و تضعیف می کند تا اهداف خود را عملی کند.

وی افزود: همین اقدام اخیر داعش در تهران که به شهادت چند تن از هموطنان انجامید تنها نهادی که توانست یک سیلی محکمی به آنها بزند سپاه بود که دل همه ملت ایران و مسئولان را شاد کرد.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: این انقلاب ساده به دست نیامده است که بعلت اختلافات حزبی و گروهی بخواهد نهادی مثل سپاه زیر سوال برود، ایران ۱۷ هزار شهید ترور و ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس داده است، حوادث بعد جنگ و فتنه های ۷۸ و ۸۸ را پشت سر گذاشته است، همه باید مراقب به حرف زدن و موضع گیری های خود باشند، سپاه همان سپاهی است که امام فرمود تا وقتی من هستم از آن حمایت می کنم و نظرم از سپاه بر نمی گردد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در ادامه با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی حمایت از ظالمین است، گفت: آمریکا دم از حقوق بشر میزند و از طرف دیگر از آل صعود و رژیم صهیونیستی جنایتکار و هر نظام فاسد و قبیله ای به خاطر منافع خودش حمایت می کند، حقوق بشر در داخل کشور آمریکا رعایت نمی شود و امروز شاهد هستیم بدترین و ناامن ترین کشور جهان آمریکا است، به همین جهت آمریکا حق ندارد به خاطر جرم و جنایت های که انجام داده است از حقوق بشر حرف بزند.

مغیثی در قسمت دیگری از خطبه های نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: در کارهای فرهنگی همه مسئول هستند  از منکرات جلوگیری کنند، جمله مقام معظم رهبری در مورد آتش به اختیار در موضوع فرهنگ به همین معنی است که انجام کارهای فرهنگی را به همدیگر حواله ندهیم و منتظر اقدام دیگری نباشیم اگر منکری دیدیم تذکر لسانی بدهیم و به مسئولان بگویم.

وی در پایان با اشاره به هفته قوه قضائیه و بزرگداشت شهدای حادثه هفت تیر سال ۶۰ گفت: قوقه قضائیه قوه مستقلی است و انتظار خدا و خلق خدا این است که دادگاه، دادگستری، دادسرا وقضات ملجا مظلومین باشد و به گونه ای عمل کند که افراد مفسد و فاسد احساس خطر کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما