تازه های سایت

کد مطلب: 31445
7. تير 1396 - 10:22
مراسم گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله حیدری تنها شهید استان همدان در حادثه هفتم تیر با حضور مسئولان محلی و کشوری در نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراسم سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 یار باوفایشان در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه سال 60 با حضور مردم شهیدپرور نهاوند در مسجد شهید حیدری نهاوند برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان محلی و کشوری برگزار شد یاد و خاطره شهید آیت‌الله محمدعلی حیدری اولین امام‌جمعه و نماینده مردم نهاوند در مجلس و تنها شهید حادثه هفتم تیر در نهاوند گرامی داشته شد.

عبدالصمد خرم‌آبادی معاون قوه قضائیه، حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس، حجت‌الاسلام سلیمی رئیس دادگاه عالی صلاحیت قضات، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس، علیرضا شهبازی استاندار سابق استان کردستان و جمعی دیگر از مسئولان ازجمله میهمانان ویژه این مراسم بودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه نهاوند در این مراسم از شهید حیدری به‌عنوان شخصیتی بزرگ و عالم نام برد و گفت: این شهد به‌عنوان اولین نماینده نهاوند در مجلس؛ اولین امام‌جمعه شهرستان نهاوند نیز بوده است و در دو سنگر مهم به مردم خدمت می‌کرد.

وی اظهار داشت: شخصیت علمی و سیاسی و اخلاقی این شهید بزرگوار که در سمت‌های مختلفی به‌فرمان امام راحل خدمت کرده است برای همه ما باید الگو باشد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: حادثه هفتم تیرماه و شهادت شهید بزرگوار بهشتی و 72 عضو حزب جمهوری اسلامی به دست منافقان نشان داد که منافقان تا چه اندازه نسبت به شخصیت‌های اثرگذار نظام دشمنی دارند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام محمد سلیمی رئیس دادگاه رسیدگی به صلاحیت قضات قوه قضائیه در این مراسم گفت: هفتم تیرماه فاجعه‌ای بود که در آن دشمن در نظر داشت که کار نظام را یکسره کند اما با عنایت خدا و اخلاص مردم و حضرت امام راحل نتوانستند کاری را از پیش ببرند.

وی اظهار داشت: هر قطره‌ای از خون شهدای هفتم تیرماه به صدها تن خون تبدیل و به بدنه انقلاب و جامعه تزریق شد تا از این رهگذر انقلاب جان تازه‌ای پیدا کند.

سلیمی بابیان اینکه در آن روزگار اختلاف در کشور وجود داشت گفت: در آن دوران خدا به ما عنایت کرد و انقلاب دچار آسیبی نشد.

رئیس دادگاه رسیدگی به صلاحیت قضات قوه قضائیه گفت: به دست آمدن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را حاصل خون هزاران شهید دانست و گفت: مگر انقلاب اسلامی آسان به‌دست‌آمده که بخواهد با ترقه‌بازی چند داعشی به خطر بیفتد.

وی افزود: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از هیچ توطئه‌ای فروگذار نمی‌کند و هرلحظه منتظر ساقط کردن انقلاب اسلامی است لذا همه باید نسبت به خطر دشمن حساس باشیم و هرگونه حرکتی را انجام ندهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما