تازه های سایت

کد مطلب: 31392
4. تير 1396 - 7:37
با حکم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گیتی حق پرست به عنوان رئیس جدید اداره شهرستان نهاوند معارفه و جلال الدین غیاثوند تودیع شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، طی آیینی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، فرماندار  و معاون فرماندار نهاوند و تنی چند از مسئولان شهری، گیتی حق پرست به عنوان رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند معرفی شد.

فرماندار نهاوند در این مراسم اظهار داشت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از ادارات تاثیر گذار در شهرستان نهاوند است که انتظار می رود بستر اجرای اقتصاد مقاومتی در حوزه شهرستانی و استان را با حمایت از متولیان امر اشتغال و سرمایه گذاری دولت در اجرای برنامه های اشتغالزایی فراهم کند.

کریم حمیدوند افزود: همچنین باید با حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تعامل بیشتر با صاحبان صنایع بر رفع موانع تولید و حل مشکل بیکاری در شهرستان اهتمام جدی ورزید.

حمیدوند پست و مقام را مسئولیتی بزرگ و سخت دانست و بیان داشت: خدمت‌رسانی به مردم و رسیدگی به امور آن‌ها مهم‌ترین رسالت مسؤولان است که در راستای آن باید قدم بردارند.

وی از زحمات رئیس پیشین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند تقدیر کرد و بابیان اینکه جلال الدین غیاثوند امروز به‌واسطه عملکرد قابل‌قبول و شایسته خود در خدمت به مردم باعزت و سربلندی میز ریاست را ترک و به ملایر می رود، همت و کار جهادی رئیس جدید در تحقق این اهداف را خواستار شد.

در پایان مراسم نیز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از زحمات مدیریت سابق با اهدای لوح قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما