تازه های سایت

کد مطلب: 31365
2. تير 1396 - 14:20
مردم نهاوند همزمان با مردم سراسر کشور حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس داشتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در اخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم مومن و روزه دار نهاوند با حضور گسترده  در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و یک صدا فریاد ازادی قبله اول مسلمانان را فریاد زدند.

مردم روزه دار نهاوند با سر دادن شعارهای مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل  از جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام انزجار کردند و بر ادامه راه مقاومت تا نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی تاکید کردند.

راهپیمایان روز جهانی قدس در نهاوند سپس در مصلی این شهرستان از سخنرانی حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی استفاده کردند.

از نکات جالب امروز که در راهپیمایی نمود خاصی داشت تشکر و قدردانی مردم  نهاوند از اقتدار موشکی و پاسخ محکم سپاه پاسداران به تروریستهای داعشی و حامیان انها بود.

نماینده نهاوند در مجلس در این مراسم گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به خوبی نشان داد که مردم روزه دار و غیور ایران اسلامی همواره از ملت های مظلوم حمایت میکند.

وی افزود: امام راحل مسئله قدس را موضوع اول جهان اسلام عنوان کردند و رهبر انقلاب نیز همواره بر مقاومت و آزادی قدس شریف تاکید کردند.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1396/04/02/tytr.jpg

 

بهرام نیا گفت: با توکب به خدا و با هدایت های مقام معظم رهبری و به پشتوانه حضور مردم در صحنه جمهوری اسلامی ایران در دنیا با اقتدار و عزتمند است و هیچ قدرتی جرئت تهدید ملت ایران را ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریستها اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع قدرت موشکی جمهوری اسلامی و سپاه پاسدارن قهرمان را به دنیا نشان داد و به رژیم های استکباری اعلام کرد که نیرویهای مسلح بر سر امنیت کشورمان با کسی شوخی ندارند.

*** روز جهانی قدس روز احیای اسلام و مبارزه علیه استکبار جهانی است

همچنین حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های نماز جمعه نهاوند با اشاره به حضور حماسی مردم در  راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم کشورمان امروز برای یک باردیگر ثابت کردند که از ملتهای مظلوم دفاع کردند و تا آزادی قدس شریف بر ضد صهیونستها شعار میدهند.

گفت: مردم روزه دار ایران اسلامی در سراسر کشور فریاد آزادی قدس شریف را فریاد زدند و این نشان میدهد که آرمان فلسطین همچنان زنده و پویا است .

وی عنوان کرد:استکبار جهانی با حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و با پشتیبانی از گروهکهای تروریستی و تکفیری در صدد ضربه زدن به اسلام و مسلمانان است.

مغیثی بیان کرد: جبهه کفر و نفاق امروز با هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی به حمایت از داعش اقدام می کند و ریشه همه مشکلات مردم منطقه نیز همین دخالتهای امریکای جنایتکار است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقتدار موشکی کشورمان اشاره کرد و گفت: پاسخ محکم و دندانشکن سپاه به داعش و حامیان آنها با شلیک موشک به مقر داعشی ها نشان دهنده اقتدار و عزت ملت ایران و انقلاب اسلامی است که به دستور فرماندهی کل قوا انجام گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما