تازه های سایت

کد مطلب: 31352
1. تير 1396 - 9:59
مديركل راه و شهرسازي استان همدان گفت: محور آورزمان از راه سلطان‌آباد تا نهاوند گردنه و پیچ‌های تند دارد اما از آورزمان تا ملایر جاده تقریبا هيچ پیچي ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرهاد فرزانه در شورای حمل و نقل و ترافیک استان همدان با بیان اینکه موضوع محور آورزمان- نهاوند از مدت‌ها پیش در حال پیگیری است، اظهار کرد: نماینده پیمانکار به شهرستان برای انجام هماهنگی‌های منطقه‌ای نیامدند و باید با دستگاه‌هایی که امکانات دارند هماهنگی انجام شود.

وی در رابطه با ایجاد انفجار و تخریب در راستای راهسازی با بیان اینکه برای زمان انفجار اگر قرار است که راه محدود شود باید از سمت ملایر چاره‌ای اندیشیده شود، ادامه داد: احتمال زیاد بودن حجم تخریب وجود دارد و باید امکانات آماده باشد که بعد از انفجار سریع وارد کار شده و سنگ‌های حاصل از تخریب را جمع کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در ادامه با بیان اینکه خط راه آهن به همدان رسیده و برنامه‌ریزی برای اولین سفر به مشهد مقدس بعد از عید فطر اجرایی خواهد شد، بیان کرد: خط راه اهن همدان- تهران در حال کنترل است تا معایب برطرف شده و کارشناسان روز سفر تعدادی از خبرنگاران و خانواده شهدا را به مشهد را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه جانمایی ایستگاه راه‌آهن همدان در موقعیت نامناسبی قرار دارد، افزود: حدود 10 کیلومتر از ایستگاه تا اولین کمربندی شهر همدان و ورود دانشگاه آزاد فاصله است و بخشی از کیفیت راه مناسب نیست.

فرزانه با اشاره به اینکه در اولین سفر قطار همدان 200 مسافر خواهد داشت، افزود: سفر به مشهد مقدس چهار روزه خواهد بود که در یکی از روز‌های سه‌شنبه، پنجشنبه و یا شنبه بعد از عید فطر رفت و دو روز بعد برگشت خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه با بیان اینکه محور آورزمان دو قسمت است، اظهار کرد: محور آورزمان از راه سلطان‌آباد تا نهاوند گردنه و پیچ‌های تند دارد اما از آورزمان تا ملایر جاده تقریبا هیچ پیچی ندارد.

محمد رودباری با اشاره به اینکه محور آورزمان تا ملایر تصادفاتی شده که مربوط به موتورسیکلت‌هایی بودند که از مزارع وارد جاده می‌شوند، افزود: این محور، محور شلوغی است چراکه راه ملایر به نهاوند را 15 کیلومتر کوتاه می‌کند.

وی با بیان اینکه در راستای پیشگیری از تصادفات تردد تریلر و اتوبوس در محور شوشاب - آورزمان ممنوع شده بود، بیان کرد: به دلیل واحد کارخانه، واحد‌های صنعتی، دامداری و ... در این محور درخواست داریم به تریلر‌های دارای بار نامه اجازه تردد داده شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما