تازه های سایت

کد مطلب: 31351
1. تير 1396 - 9:54
امام‌جمعه نهاوند گفت: عده‌ای در داخل کشور همچنان به آمریکا دل‌بسته‌اند درحالی‌که روزبه‌روز تحریم‌های ظالمانه آنها بیشتر می‌شود و بندهای برجام را بارها بی‌اعتبار کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری تسنیم از نهاوند حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در  یادواره 7 شهید روستای فیازمان نهاوند اظهار داشت: موجودیت و توان موشکی سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مدیون فداکاری‌ شهدا و خانواده‌های آن‌هاست. پیام این قدرت موشکی سپاه در نابود کردن محل تجمع و ادوات نظامی نیروهای داعشی در استان دیرالزور سوریه برای دنیا روشن بود که ایران در برابر هیچ دشمنی کرنش نشان نمی‌دهد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: هر قدرتی در هر نقطه از دنیا بخواهد قصد تجاوز به میهن ما را داشته باشد قبل از هر عکس‌العملی در آن‌ سوی مرزها نابود می‌شود و قدرت موشکی سپاه این را ثابت کرد. پیام این حمله موشکی برای دوستان انقلاب آرامش خاطر و برای بدخواهان و دشمنان انقلاب ایجاد رب و وحشت در هر نقطه‌ای در فراسوی مرزهای کشور ایران است.

مغیثی بیان کرد: توان موشکی سپاه نشان داد که بعضی از مسئولان در داخل کشور نترسند و دل به دشمنان و آمریکا خوش نکنند و بدانند که اگر ما همه متحد و یکدل باشیم هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند ملت ما را نابود کند. متأسفانه عده‌ای در داخل کشور همچنان به آمریکا دل‌بسته‌اند درحالی‌که روزبه‌روز تحریم‌های ظالمانه آنها بیشتر می‌شود و بندهای برجام را بارها بی‌اعتبار کرده‌اند.

امام‌جمعه نهاوند با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی و به‌خصوص 7 شهید روستای فیازمان حق بسیار بزرگی بر گردن این کشور و ملت دارند افزود: امروز توان نظامی و موجودیت انقلاب اسلامی مدیون فداکاری‌ شهدا و خانواده‌های آن‌هاست.

وی بیان کرد: عده‌ای به‌جای اینکه به توان نظامی و قدرت موشکی و خودکفایی و اراده جوانانمان متکی باشند چشم به وعده و دست دشمنان قسم‌خورده ما دارند و ته دلشان با آنها است. زنده نگه‌داشتن و پاسداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی ایران، جنگ تحمیلی و همچنین شهدای مدافع حرم و وطن نوعی مبارزه با دشمنان است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی باهدف قرار دادن نسل جوان جامعه سعی در مخدوش کردن چهره ایران اسلامی دارد و بر همه ما لازم و واجب است که سیره و عملکرد و اخلاص شهدای گلگون‌کفن را برای فرزندان و جامعه جوان بیان کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما