تازه های سایت

کد مطلب: 31349
31. خرداد 1396 - 18:53
انفجار گاز در یک‌منزل مسکونی در شهرستان نهاوند موجب مصدومیت دو نفر شد و خبری هم که از فوت مأمور راهنمایی و رانندگی نهاوند در حین نجات کودک حاضر در حادثه حکایت می‌کند صحت ندارد و کذب است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جزئیات کامل حادثه امروز انفجار گاز در منزلی مسکونی در منطقه جوادیه نهاوند و ماجرای حضور افسر راهنمایی و رانندگی در این حادثه که برخی رسانه‌ها به‌اشتباه خبر فوت وی را در حین انجام مأموریت منتشر کردند حاشیه‌ساز شده است که جزئیات این حادثه را در ادامه مطالعه می‌کنید.

ماجرا ازاین‌قرار است که امروز صبح پیمانکار شرکت گاز برای رفع عیب کنتور گاز به یک‌منزل مسکونی واقع در منطقه جوادیه مراجعه می‌کند که به دلایلی که هنوز اعلام‌نشده انفجار جزئی در کنتور گاز ایجاد می‌شود که این انفجار باعث سوختگی چند درصد پیمانکار و سوختگی خفیف خانم صاحب‌منزل می‌شود.

این انفجار آتش‌سوزی به همراه نداشته است و فقط باعث شکستن شیشه و پنجره راه‌پله منزل فوق می‌شود.

*** اما ماجرای حضور مأمور راهنمایی و رانندگی در این حادثه و کمک به دو مصدوم

ستوان دوم میثم سیاوشی که بنا بر اخباری که در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشرشده در این حادثه حضورداشته در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اعلام کرده است: امروز صبح به علت وقوع یک تصادف در مقابل مسجد جوادیه به محل اعزام شدم وقتی در حال کشیدن کروکی تصادف بودم صدای انفجاری شنیده شد و من هم سریع به محل حادثه رفتم که دیدم یک مرد و زن دچار مجروحیت شده و داخل کوچه هستند که با کمک همسایگان آن‌ها را به داخل خانه برده و با تماس با فوریت‌ها مراحل انتقال آن‌ها به بیمارستان فراهم شد.

در این شرایط خانم حادثه‌دیده با بی‌تابی سراغ بچه‌اش را گرفت که من هم داخل منزل رفتم و دختربچه این خانم را که به علت شنیدن صدای انفجار ترسیده بود و گریه می‌کرد به نزد مادرش بردم.

این افسر راهنمایی و رانندگی نهاوند در ادامه خبرهای پخش‌شده در رابطه با شعله‌ور شدن آتش را تکذیب کرده و هرگونه سوءاستفاده از عکس ایشان را دال بر عدم آگاهی و اطلاعات کافی خبر مذکور دانست لذا ایشان هرگونه خبری را از نقل خود تکذیب و شایعه دانست.

لازم به ذکر است که برخی رسانه‌ها به‌دروغ خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه ستوان دوم میثم سیاوشی در حین نجات کودک حاضر در این حادثه جان خود را ازدست‌داده است که این خبر کذب است و وی در سلامت کامل به سر می‌برد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما