تازه های سایت

کد مطلب: 31317
30. خرداد 1396 - 9:22
نماینده نهاوند در مجلس گفت: پس از دیدار با وزیر ورزش و قول مساعد وی، 4 پروژه مهم و اولویت‌دار ورزش نهاوند تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در ادامه دیدارها و پیگیری مشکلات شهرستان نهاوند با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به‌منظور جذب اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی شهرستان و بررسی مشکلات و نیازهای حوزه ورزش و جوانان دیار کرد.

در این دیدار منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند نیز حضور داشتند پیرامون مسائل مختلف حوزه ورزش و جوانان در نهاوند گفت‌وگو شد.

حسن بهرام نیا درباره این دیدار گفت: اهم مطالبات حوزه ورزش و جوانان نهاوند به وزیر محترم ورزش و جوانان ارائه شد که پس از بحث و بررسی مقرر شد مواردی عملیاتی و پیگیری شود.

وی افزود: در این دیدار در خصوص پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام ازجمله استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی بانوان، سالن باستانی داخل مجموعه ورزشی علیمرادیان، سالن باستانی دهفول، خوابگاه ورزشکاران، زمین چمن شهر برزول و رزینی و همچنین سایر پروژه‌های ورزشی شهرستان بحث و گفت‌وگو شد.

بهرام نیا اظهار داشت: در مورد این پروژه‌های ورزشی با دستور وزیر ورزش و جوانان مقرر شد با هماهنگی مدیران استانی این حوزه و به‌صورت تلفیقی از ردیف‌های استانی، سهم 27 درصد و اعتبارات ملی، 4 پروژه اصلی و اولویت‌دار ورزش شهرستان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: همچنین تأمین اعتبار برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در شهرستان نهاوند و پخش از شبکه‌های سراسری از دیگر مصوبات این دیدار بود.

وی با اشاره به نتایج مثبت این دیدار برای ورزش نهاوند عنوان کرد: اختصاص یک پکیج کامل تجهیزات ورزشی جهت تجهیز هیئت‌های ورزشی شهرستان نیز در این جلسه تصویب شد.

بهرام نیا گفت: پیگیری دریافت برخی تجهیزات و اقلام ورزشی موردنیاز تیم‌های ورزشی شهرستان از طریق معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این جلسه مصوب شد.

همچنین در این دیدار واریز مبلغ دویست میلیون ریال کمک و مساعدت مالی جهت حمایت از فعالیت هیئت‌های ورزشی شهرستان بر اساس میزان درخواستی توسط اداره ورزش و جوانان نهاوند مورد تصویب قرار گرفت.

 

1313617

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

طبقه دوم و خوابگاه استادیوم علیمرادیان_المپیک غرب کشور
فقط عکس یادگاری........

دیدگاه شما