تازه های سایت

کد مطلب: 31263
27. خرداد 1396 - 19:31
رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند از هشدار جدی به مدارس فوتبال متخلف در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهریار شمس با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال جدید مدارس فوتبال شهرستان نهاوند اگر استاندارد‌های لازم را رعایت نکنند و قوانین فدراسیون در آنها عملی نشود، تعطیل خواهند شد.

وی برخورداری از مربیان دارای کارت‌ و وسایل آموزشی استاندارد را برای آموزش نوآموزان مهم دانست و بیان کرد: اگر مدارس فوتبال از مربیان دارای کارت‌ استفاده نکنند و وسایل آموزشی مناسب نداشته باشند پیشرفتی حاصل نخواهد شد و این به نفع فوتبال نهاوند نیست.

رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند در جلسه‌ای که با مدیران مدارس فوتبال داشت بر رعایت اخلاق توسط عوامل مدارس فوتبال تاکید کرد و گفت: در صورت رعایت نکردن مسائل اخلاقی توسط مربیان و تمام عوامل مدرسه فوتبال طبق قانون با آنها برخورد می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه استعدادهای برتر فوتبال پایه نهاوند انتخاب می‌شوند، اضافه کرد: کمیته استعدادیابی شهرستان نهاوند برای کشف استعدادهای برتر فوتبال پایه شهرستان با برگزاری مسابقات داخلی سعی بر آن دارد تا نخبگان فوتبال پایه شهرستان را شناسایی کند.

شمس بیان کرد: این استعدادها بعد از شناسایی هر ماه زیر نظر کمیته استعدادیابی شهرستان تمرین کرده و بهترین بازیکنان به مسئولان کمیته استعدادیابی استان معرفی خواهند شد تا به اردوهای ملی دعوت شوند.

وی استعدادهای فوتبال نهاوند را خوب دانست و گفت: فوتبال نهاوند با داشتن این بازیکنان مستعد آینده درخشانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما