تازه های سایت

کد مطلب: 31260
27. خرداد 1396 - 9:43
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: مسئول جدید اورژانس شهرستان نهاوند که به‌عنوان یکی از بهترین واحدهای استانی فعالیت می‌کند، معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی با اعلام این خبر گفت: با توجه به جابه‌جایی مسئول سابق اورژانس نهاوند مسئول جدید فوریت‌های پزشکی نهاوند برای خدمت بهتر به همشهریان معرفی شد.

وی اظهار داشت: اکبر دکامین با صدور حکمی به‌عنوان مسئول جدید فوریت‌های پزشکی شهرستان نهاوند معرفی شد تا همانند گذشته این واحد جزء بهترین واحدهای شبکه بهداشت شهرستان در استان همدان باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: مسئول جدید از تکنسین‌های متعهد و توانمند و پیگیر فوریت‌های پزشکی نهاوند است که از این به بعد به‌عنوان مسئول اورژانس این شهرستان فعالیت می‌کند.

وی بیان داشت: کیانی مسئول سابق این واحد هم به‌عنوان کارشناس جدید در شبکه بهداشت و درمان فعالیت خواهد کرد.

دارابی گفت: امیدواریم که مسئول جدید فوریت‌ها که از نیروی جوانی بهره می‌برد با همکاری با سایر پرسنل فهیم اورژانس بتواند به خوی در خدمت همشهریان باشد.

وی اظهار کرد: در شهرستان نهاوند با توجه به موقعیت جغرافیایی و وجود محورهای مواصلاتی حادثه‌خیز یک پایگاه مرکزی در شهر نهاوند فعالیت می‌کند و 3 پایگاه اورژانس جاده‌ای نیز آماده خدمت‌رسانی هستند.

مسئول شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: این 4 پایگاه فوریت‌های پزشکی به‌صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی در حوادث شهری و جاده‌ای آمادگی دارند.

دارابی در پایان گفت: فوریت‌های پزشکی نهاوند سالانه بیش از 2 هزار مأموریت را انجام می‌دهد و در سال 95 نیز بیش از 2200 مأموریت را انجام داده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما