تازه های سایت

کد مطلب: 31249
26. خرداد 1396 - 15:49
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته از توقف و تعطیلی 2 سد گرین نهاوند و خرمردود تویسرکان جلوگیری شد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، مرتضی عزالدین در حاشیه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: با توجه به بحران ایجاد شده در استان خوزستان حذف 30 سد موجود بر سر راه کرخه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: حذف عملیات اجرایی 2 سد گرین نهاوند و خرمرود تویسرکان نیز در دستور کار بود و جزو این 30 سد قرار گرفته بودند.

عزالدین اظهارکرد: با هماهنگی استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی این 2 سد با نیت مصارف آب موجود در آن برای آشامیدن مردم مطرح شد و مسئولان برای ادامه کار این طرح ها توجیه شدند.

وی بیان کرد: یکی از اتفاق های مبارک سالجاری افزایش اعتبار سد گرین از یک میلیارد ریال به 50 میلیارد و افزایش اعتبار سد خرمردود یک میلیارد ریال به 100 میلیارد ریال بوده است.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: سرمایه گذاری در سد خرم رود تویسرکان با سه هزار و 160 میلیارد ریال و با فاینانس 100 درصدی ، توسط بخش خصوصی آغاز شده است و مقرر شده این طرح در سه سال بهره برداری برسد.

وی افزود: در سال 95 برای سه پروژه سد گرین نهاوند، شنجور رزن و سد سرابی 80 میلیارد ریال بیش از بودجه مصوب اعتبارات سالانه دریافت کردیم .

عزالدین گفت: در طرح های اعتبارت سال 96 ، میزان اعتبارات حوزه آب منطقه ای افزایش یافته ولی با وجود مشکلات حوزه آب باید این اعتبار اصلاح شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما