تازه های سایت

کد مطلب: 31230
25. خرداد 1396 - 7:20
مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند از اطعام 15 هزار نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان نهاوند در ماه رمضان خبر داد و گفت: تاکنون موفق به جذب 95 حامی شده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کاویانی در خصوص برنامه‌های کمیته امداد شهرستان نهاوند در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال طبق برنامه مقرر شده در ماه رمضان در شهرستان نهاوند به 15 هزار نفر از ایتام و مددجویان اطعام داده می‌شود.

وی با بیان اینکه اطعام ایام رمضان هم به صورت توزیع غذای گرم و هم جیره غذایی خشک است افزود: از ابتدای این ماه تاکنون 7 هزار و 500 نفر توسط خیرین و حامیان اطعام شده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی در شهرستان نهاوند با بیان اینکه از چهاردهم تا 21 ماه رمضان به عنوان هفته اکرام و ایتام نامگذاری شده است ادامه داد: هم اکنون در حال ثبت نام از حامیان برای زیر پوشش قرار دادن ایتام این نهاد هستیم که تاکنون موفق به جذب 95 حامی در این ایام شده‌ایم.

وی در خصوص تفقد و دلجویی از خانواده های زیرپوشش کمیته امداد نیز گفت: در ماه مبارک رمضان طبق سال‌های گذشته قرار است از 350 خانوار بی‌سرپرست تفقد و دلجویی شود که تاکنون سرکشی از نیمی بیشتر از این خانوارها انجام شده و تا پایان این ماه این سرکشی‌ها توسط خیرین و مسوولان شهرستان به اتمام خواهد رسید.

کاویانی با اشاره به برگزاری مراسم شوق دیدار در این ایام خاطرنشان کرد: این مراسم معنوی با هدف دیدار حامیان و خیرینی که فرزندان ایتام زیرپوشش کمیته را تحت تکفل خود قرار داده اند در ماه رمضان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دیدار 500 نفر از خانواده‌های مددجو و حامیان حضور داشتند یادآور شد: در این مراسم 27 میلیون و 700 هزار تومان هدایای نقدی توسط خیرین به این خانواده‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما