تازه های سایت

کد مطلب: 31219
24. خرداد 1396 - 12:07
کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: جلسات تلاوت روزانه قرآن کریم با حضور جوانان و مردم روزه‌دار نهاوند در 150 منطقه شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مصطفی موسوی در حاشیه مراسم جزء خوانی قران کریم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) نهاوند گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای نزدیکی هرچه بیشتر با کلام الهی است.

وی اظهار داشت: انس هرچه بیشتر جامعه و به‌خصوص نسل جوان جامعه با قرآن کریم باعث پاکی روح و روان انسان می‌شود و آرامشی را در دل افراد به وجود می‌آورد.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: تلاوت روزانه قرآن کریم در نهاوند از روز ابتدایی ماه رمضان شروع‌شده است و با حضور روحانیون مستقر در مساجد شهری و روستایی روزانه یک جز از قران کریم قرائت می‌شود.

وی عنوان کرد: 150 جلسه جزء خوانی قران کریم در ایام ماه رمضان در شهرستان نهاوند با حضور قاریان و فعالان قرانی برگزار می‌شود و این روند تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

موسوی گفت: این جلسات جزء خوانی با همکاری ائمه جماعات، جوانان روزه‌دار، فعالان قرآنی و هیئت‌امنای مساجد برگزار می‌شود و هدف از برپایی این جلسات علاوه بر بهره‌مندی از برکات تلاوت قران؛ حضور جوانان در این مراسمات معنوی و مذهبی است.

وی بیان داشت: حضور نسل جوان در جلسات قرائت قرآن باعث می‌شود تا جوانان بافرهنگ و مفاهیم الهی قرآن بیشتر آشنا شوند و با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن انس گرفتن هرچه بیشتر با قرآن می‌تواند در روحیه جوانان بسیار مفید و مؤثر باشد.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: در این‌گونه جلسات علاوه بر تلاوت آیات و سوره‌های مختلف قرآن کریم نکات تجویدی و راه‌های صحیح خوانی و روان‌خوانی قرآن توسط مبلغان آموزش داده می‌شود.

وی در پایان گفت: در پایان ماه رمضان جوانانی که در این جلسات شرکت کرده‌اند و روزانه یک جزء از قران را تلاوت کرده‌اند ثواب یک ختم قران را به دست می‌آورند که در ماه رمضان بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما