تازه های سایت

کد مطلب: 31196
23. خرداد 1396 - 12:37
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مراسم معنوی و روح‌بخش اعتکاف ویژه ماه مبارک رمضان در دو مسجد شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم معنوی و روح‌بخش اعتکاف ماه مبارک رمضان در محل سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند برگزار شد.

در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام موسی محبی مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند، کریم بحیرایی مسئول شورای هیئات مذهبی استان همدان و اعضای ستاد اعتکاف شهرستان نهاوند برگزار شد؛ پیرامون مسائل و شیوه برگزاری مراسم اعتکاف بحث و رایزنی شد.

حجت‌الاسلام موسی محبی در این نشست گفت: بر اساس مصوبه این نشست مراسم اعتکاف رمضانیه در شب‌های ۲۵ لغایت ۲۷ رمضان در دو مسجد شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آثار و برکات معنوی اعتکاف در زندگی فردی و اجتماعی اظهار داشت: برگزاری مراسم اعتکاف باعث تزکیه نفس و نزدیکی هرچه بیشتر با خداوند می‌شود و برای نسل جوان بسیار مؤثر است.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: سرانه ریالی معتکفان جهت شرکت در این سنت حسنه ۲۵ هزار تومان تعیین‌شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای تبلیغ شعائر اسلامی و بیان احکام بانوان ۴۵ نفر از مبلغات دینی در مساجد شهری و روستایی این شهرستان در حال فعالیت تبلیغی هستند.

محبی بیان داشت: این افراد از مبلغات توانمند و آموزش‌دیده نهاوندی هستند که با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه معصومیه در ماه مبارک رمضان به مساجد شهری و روستایی شهرستان نهاوند اعزام‌شده‌اند.

وی افزود: هدف از اعزام مبلغات به مساجد، بیان احکام بانوان، پاسخ به سؤالات و شبهات اعتقادی و جذب نسل جوان و نوجوان به سمت آموزه‌های دینی و معنوی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: فعالیت مبلغات اعزامی از ششم خردادماه آغازشده است و به مدت یک ماه تا پایان ماه مبارک رمضان در مساجد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما