تازه های سایت

کد مطلب: 31159
21. خرداد 1396 - 7:36
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد
اصلاح پیچ ورودی محور نهاوند از سمت آورزمان تا پایان ماه رمضان
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از اصلاح پیچ ورودی نهاوند با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان تا عید فطر سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرهاد فرزانه در حاشیه بازدید از پروژه چهارخطه کردن ملایر- آورزمان – نهاوند اظهار کرد: پروژه چهارخطه کردن ملایر- آورزمان – نهاوند از معدود پروژه‌هایی در کشور است که امسال و به تازگی دارای ردیف اعتباری ملی شده و در آینده نیز اعتبار بهتری خواهد داشت.

وی گفت: پیمانکار پروژه باید با تمام توان و به کارگیری همه ماشین آلات و امکانات خود نسبت به اتمام عملیات باقیمانده و اجرای آسفالت محور قبل از فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی اقدام کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان یادآورشد: چهارخطه شدن این محور از سال 89 شروع شده و تاکنون با توجه به اینکه ردیف اعتباری ملی نداشته با ابلاغ اعتبارهای بسیار کم در سال‌های قبل تا کنون فقط 1.2 کیلومتر از آن چهارخطه شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری و در صورت تخصیص صد درصدی اعتبارهای ابلاغی، امکان به بهره‌برداری رساندن حداقل پنج کیلومتر از این محور وجود دارد، خاطرنشان کرد: اصلاح پیچ ورودی نهاوند نیز با هزینه‌کرد و اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان حداکثر تا عید فطر امسال صورت خواهد گرفت که کمک بسیار زیادی به کاهش تصادفات این نقطه از محور می‌کند./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما