تازه های سایت

کد مطلب: 30531
8. ارديبهشت 1396 - 16:25
امام‌جمعه نهاوند گفت: اگر بیمارستان جدید نهاوند تکمیل نیست و هنوز تجهیزات، پرسنل و کادرش گرفته نشده است؛ آن را افتتاح نکنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه نهاوند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر گفت: شنیده‌ایم که بیمارستان جدید نهاوند را می‌خواهند افتتاح کنند که اگر تکمیل‌شده باشد و پرسنلش گرفته شود خوب است ولی طبق اطلاعات هنوز پرسنلش گرفته نشده است و ناقص است.

وی اظهار داشت: افتتاح کردن بیمارستانی که هنوز تکمیل‌نشده است به‌منزله به دنیا آوردن بچه‌ای ناقص است که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: اگر بیمارستان جدید نهاوند تکمیل نیست و نواقصی دارد بهتر است که تکمیل شود، چون اگر افتتاح شود مشکلاتش همین‌طوری می‌ماند و به این سادگی‌ها هم برطرف نمی‌شود.

وی گفت: امیدواریم مسئولان محترم به این موردتوجه داشته باشند که اگر این بیمارستان تکمیل نیست و هنوز تجهیزات، پرسنل و کادرش گرفته نشده است؛ آن را افتتاح نکنند بهتر است.

مغیثی اظهار داشت: اگر با این شرایط و با این نواقص بیمارستان افتتاح شود در ذهن مردم اثر منفی می‌گذارد.

امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: مصرف کالای خارجی باید به یک ضد ارزش تبدیل شود چون کالاهایی که در داخل تولید می‌شوند چرا ما باید پولمان را به کشورهایی که با ما دشمن هستند بدهیم.

وی عنوان کرد: استفاده از کالای داخل باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان می‌شود و نباید از کالاهای خارجی که در داخل نیز تولید می‌شوند استفاده کرد.

مغیثی اظهار داشت: کسانی که به قاچاق کالا دست می‌زند به‌نظام ضربه می‌زنند که باید جلوی این کار گرفته شود چون قسمت عمده بیکاری‌ها و استیصال کارخانه‌ها به خاطر واردات و کالای قاچاق است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما